/ Aktualności

Retail Summit 2022 – nie mogło nas tam zabraknąć!

W dniach 6-7 kwietnia w Warszawie odbyła się 12 edycja konferencji Poland & CEE Retail Summit. Jest to wydarzenie, które integruje środowisko polskiego sektora handlu i FMCG. Rozbudowana formuła konferencji i obecność kluczowych rynkowych graczy, od wielu lat realnie wpływa na jakość i dynamikę rozwoju polskiego handlu, a jednocześnie ma wymierne przełożenie na biznesy uczestników.

Centuria na Retail Summit 2022

W tym roku w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw zgromadziło się 1000 uczestników, gotowych wysłuchać 30 prelekcji, wygłaszanych przez ponad 200 prelegentów na pięciu scenach. Każda z nich była poświęcona osobnej tematyce: Main commercial stage, Digital innovation stage, Supply chain stage, Trade collaboration stage, Ecommerce & Omnichannel track.

Wśród prelegentów konferencji Retail Summit 2022, drugiego dnia wydarzenia na scenie Digital Innovation Stage wystąpił Maciej Kalkowski (CEO, Centuria). Jego prelekcja dotyczyła szybkości i dostępności sklepu internetowego, które są dzisiaj ​kluczem do wysokiej retencji klientów. ​Maciej w swoim wystąpieniu podkreślił, że wydajność e‑commerce nie jest już tylko tematem dla IT. To na niej opiera się współczesny biznes! Nawet duże wydatki na reklamę internetową nie przyniosą efektów, jeśli połowa z użytkowników, którzy docierają na stronę e‑sklepu opuści ją przed załadowaniem (co potwierdzają liczne badania dotyczące wpływu szybkości strony na zachowania użytkowników i konwersję). Oznacza to, że poprawa performance’u i dostępności witryny może mieć taki sam (lub nawet większy) wpływ na zyski, jak podwojenie wydatków na reklamę, a może kosztować mniej.

W foyer nie zabrakło również stoiska Centurii. Dzięki obecności na Retail Summit 2022 nasz zespół nawiązał nowe kontakty biznesowe w sektorze handlu i FMCG. Dziękujemy za zaangażowanie w przygotowania i organizację Sebastianowi Głomskiemu, Norbertowi Hęś, Markowi Rosa, Pawłowi Kędziorze, Karolinie Wójtowicz‑Mielnickiej i Patrycji Gizło‑Barańskiej.

Nagroda Retailer fo the Year

Podczas uroczystej, wieczorowej Gali zorganizowanej 6 kwietnia po raz 13 rozdano nagrody Retailer of the Year. Jest to wyjątkowa nagroda, którą przyznaje się najlepszej sieci detalicznej na rynku. Wyróżnienie nadawane jest na podstawie badań rynkowych, które przeprowadzono przez niezależną firmę badawczą NielsenlQ. Frisco.pl, sieć prowadzona przez Jacka Paleca zdobyła nagrodę główną Retailer of the Year oraz została nagrodzona w nowej kategorii e‑markety.

W Centurii bardzo chętnie bierzemy udział w wydarzeniach, które integrują środowisko biznesu i IT. Dziękujemy za możliwość udziału w tegorocznym Retail Summit i nie możemy już doczekać się kolejnej edycji konferencji.

wystapienie macieja kalkowskiego na retail summit 2022 wystapienie macieja kalkowskiego na retail summit 2022 turniej szachowy na stoisku centurii retail summit 2022

O autorze

Centuria

Zobacz także

Zobacz więcej