Pracuj z nami

Szukasz pracy w IT, w której będziesz się nieustannie rozwijać?
Dołącz do nas i realizuj projekty dla liderów branży e-commerce!

Zostań jednym z ekspertów IT dla e-commerce

Centuria to praca w kulturze rozwoju i ciągłego feedbacku.

Poznaj naszą kulturę organizacyjną

Szanujemy Twoją wiedzę i chcemy, abyś ciągle się rozwijał. W naszym zespole czekają na Ciebie ciekawe projekty dla wielkich marek. Nie bez powodu zaliczamy się do najlepszych pracodawców w Wielkopolsce — otrzymaliśmy tytuł laureata konkursu Dobra Firma 2021 przyznany przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.  

Benefity

Hybrydowy
model pracy

Elastyczny
czas pracy

Budżet
rozwojowy

Darmowe
lekcje angielskiego

Budżet
konferencyjny

Medicover
Sport

Program
mentorski

Opieka
medyczna LuxMed

Firmowe
eventy

Chillout
room

Inne benefity

Najnowsze technologie
Podejmujemy się ciekawych projektów, korzystamy z najnowszych technologii i pilnujemy najnowszych trendów – nie pozwolimy Ci utknąć.
Atrakcyjne wynagrodzenie
Jeśli lubisz doskonalić swoje umiejętności, z przyjemnością podniesiemy Twoją pensję. Ty decydujesz, ile zarabiasz.
Wygodne miejsce pracy
Pracujemy w klimatycznym biurze na poznańskich Naramowicach. Niektóre stanowiska pracy pozwalają na pracę zdalną.

Ścieżki kariery

Wybierz stanowisko, które najlepiej wpisuje się w Twoje kompetencje, wyślij do nas CV.

 

1

Co Cię u nas czeka: 

  • Instalacja, utrzymanie, rozwój i nadzór nad środowiskami/aplikacjami klientów, działającymi na serwerach z systemami Linux (głównie Debian i CentOS), przy wsparciu wirtualizacji oraz konteneryzacji
  • Konfiguracja środowisk klienckich serwerów wirtualnych/dedykowanych/Cloud  (AWS, GCP, czasami Azure)
  • Szeroki zakres wsparcia i uczestnictwo w utrzymaniu usług oraz środowisk/aplikacji klienckich
  • Możliwość uczestnictwa i współtworzenia dużych projektów (zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych), często przy współpracy z agencją/software house
  • Elastyczny sposób prowadzenia dyżurów on-call

 

Czego oczekujemy:

  • Znajomości zagadnień związanych z konteneryzacją (Kubernetes, Docker) i ich praktycznych zastosowań; płynnego poruszania sie w środowiskach k8s, znajomości narzedzi stacku około–kubernetesowego, praca nad deploymentami – helm, tworzenie i optymalizowanie kontenerów, orkiestracja.
  • Sprawnego szacowania i wyceniania zasobów, znajomości zagadnien zwiazanych z budżetowaniem oraz optymalizacją kosztów i usług cloud
  • Znajomości – w stopniu zaawansowanym – budowy i konfiguracji systemów Linux (m. in. Debian, CentOS oraz dystrybucji “cloudowych”)
  • Doświadczenia w działaniach DevOps, na styku współpracy z klientem (zleceniodawcą) i developerami/programistami.
  • Praktycznej znajomości i doświadczenia w zakresie zagadnień CI/CD (tworzenie i optymalizacja pipelines, różne platformy i usługi)
  • Znajomości technik wirtualizacji serwerów (m. in. Proxmox, KVM) oraz kwestii ich skalowania/backupu i optymalizacji zasobów
  • Znajomości języków skryptowych i umiejętności pisania skryptów (np. Bash/Python) dla wspierania procesów automatyzacji/monitoringu/backupu
  • Umiejętności sprawnego posługiwania się Ansible / Puppet / Terraformem lub podobnymi narzędziami do automatyzacji
  • Znajomości systemów baz danych (MySQL, PostgreSQL), zasad działania klastrów baz danych (Galera MariaDB/Percona) oraz konfiguracji HA innych usług (Redis, ElasticSearch, RabbitMQ, GlusterFS, NFS i ich odpowiedniki w chmurze)
  • Znajomości TCP/IP – od L2 w górę (routing, firewall, LACP, itd.) oraz specyfiki sieciowych rozwiązań chmurowych
  • Znajomości mechanizmów monitorowania środowisk (liveness & readiness)
  • Świadomości na temat zagrożeń i najlepszych praktyk przy konfigurowaniu usług sieciowych/aplikacji
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu (średnio-zaawansowanym) umożliwiającym swobodne czytanie i tworzenie dokumentacji oraz sprawną komunikację z klientem (offline/online)
  • Dużej samodzielności w pracy oraz odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Przynajmniej 4 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku.
1

Twoje zadania

  • Przyjmowanie zgłoszeń związanych z incydentami (w tym bezpieczeństwa), reakcja na monitoring (Prometheus, mail, telefon)
  • Kontakt z klientem (także “pingowanie” 😉)
  • Pilnowanie wskaźników (także SLA)
  • Wspieranie innych działów (w tym IT, Infrastruktury czy Office)

 

Wymagania:

  • Samodzielność i umiejętność organizacji swojej pracy
  • Doświadczenie w pracy z klientem będzie dużym atutem
  • Chęć ciągłego rozwoju i nauki
  • Możliwość pracy zmianowej 24h/7
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie pozwalająca na swobodny kontakt z zagranicznymi klientami (min. B2)
  • Umiejętność pracy z dokumentacją i procedurami

 

Mile widziane :

  • Podstawowa znajomość systemów Windows i Linux,
  • Podstawowa znajomość infrastruktury serwerowej,
  • Podstawowa znajomość zagadnie sieciowych,

Aktualne oferty

Junior Service Desk Operator

Poznań/Remote

Aplikuj na to stanowisko.

Mid DevOps Engineer

Poznań/Remote

Aplikuj na to stanowisko!

Rekrutacja otwarta

Szukasz innego stanowiska? Napisz do nas!
Zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić.