Support 24/7: +48 61 646 07 77
Chcemy przygotować Cię na bezpieczny wzrost.
Możemy pochwalić się doświadczeniem, którego nie mają inni. Dzięki temu rozumiemy specyficzne potrzeby i wyzwania e-biznesu, wiemy jak dbać o Twoje transakcje, potrafimy przewidywać potencjalne wyzwania i minimalizować ryzyko.
Inwestujemy w najnowsze rozwiązania technologiczne, dlatego możemy oferować wysoki poziom customizacji i optymalizacji infrastruktury IT. Nie sprzedajemy hostingu – dostarczamy systemowe rozwiązania IT gwarantujące niezachwianą ciągłość działania Twojego biznesu.
100
+
wdrożonych i utrzymywanych projektów klienckich
300
obsłużonych zamówień na minutę (w trakcie BlackFriday)
1700
serwerów, których infrastrukturą zarządzamy
1800
%
przeskalowanie biznesu jednego z klientów
W procesie uruchomienia usług IT kluczowe jest czerpanie z doświadczenia.
Centuria posiada w swoim portfolio serwisy
Dlatego nie oferujemy wdrożenia jednego dobrego podejścia – wiemy, że każdy
CEO at Centuria
Jakość to specjalizacja i ścisła współpraca wszystkich stron zaangażowanych w projekt.
Koncentrujemy się na utrzymaniu wsparcia 24/7 dla infrastruktury ecommerce. Ściśle współpracujemy z software house’ami i agencjami tworzącymi oprogramowanie dla dużych e-sklepów. Firmy programistyczne działają projektowo, firmy zapewniające utrzymanie muszą być mocne w procesach – razem jesteśmy w stanie dostarczać klientom kompleksowej wartości.
Software House
Merchant
Kiedy występuje awaria – relacja software house – zespół utrzymania staje się najważniejszy; wszelkie działania należy podporządkować minimalizacji czasu usunięcia awarii.
Kiedy klient rozważa migrację, przyspieszenie rozwoju i szuka bardziej doświadczonej agencji czy software house, relacja merchant – zespół utrzymania, pozwala mu uniknąć vendor lock i zminimalizować ryzyko biznesowego tego procesu.
Kiedy klient tworzy kolejne funkcje serwisu – relacja software house – merchant ma największy wpływ na tempo i jakość tworzonego rozwiązania
Utrzymanie 24/7
Merchant > Utrzymanie 24/7
Kiedy klient rozważa migrację, przyspieszenie rozwoju i szuka bardziej doświadczonej agencji czy software house, relacja merchant – zespół utrzymania, pozwala mu uniknąć vendor lock i zminimalizować ryzyko biznesowego tego procesu.
Utrzymanie 24/7 > Software House
Kiedy klient tworzy kolejne funkcje serwisu – relacja software house – merchant ma największy wpływ na tempo i jakość tworzonego rozwiązania
Software House > Merchant
Kiedy występuje awaria – relacja software house – zespół utrzymania staje się najważniejszy; wszelkie działania należy podporządkować minimalizacji czasu usunięcia awarii.
Dajemy klientom poczucie kontroli nad rozwojem i funkcjonowaniem
W trosce o wysoki standard i profesjonalne podejście do współpracy, w naszych działaniach kierujemy się konkretnymi wartościami. Zapoznaj się z nimi, by poznać naszą filozofię działania.
Duże doświadczenie w projektach ecommerce pozwala na rekomedowanie i wdrażanie rozwiązań opartych o najnowsze technologie i zorientowanych na biznes.
Zdajemy sobie sprawę, że powierzasz nam swoje transakcje, dlatego bierzemy odpowiedzialność za naszą pracę, rekomendacje i decyzje.
Stawiamy na transparencję i uczciwość. Potrafimy przyznać się do błędu. Nie gwarantujemy 100% stabilności i bezawaryjności, ale gwarantujemy, że robimy wszystko, aby to osiągnąć.
Bezpieczeństwo Twojego biznesu jest dla nas priorytetem i dotyczy różnych aspektów: cybersecurity, compliance, stabilności
i niezawodności systemów.
Pracujemy w bliskiej relacji z klientami i agencjami, cenimy sobie wymianę doświadczeń. Kładziemy nacisk na komunikację, najlepsze rezultaty są efektem dobrej współpracy.
Jesteśmy pewni, że dobra organizacja i zaplanowanie procesów pomogą Ci zmierzyć się z wyzwaniami dynamicznie zmieniającego się środowiska e–commerce. Po to, abyś miał pełną kontrolę nad swoim biznesem i jego rozwojem.
Wybieramy najlepsze rozwiązania dla
Certyfikat przyznawany inżynierom chmury specjalizujących się w operacjach, IT lub programistów, którzy znają podstawowe pojęcia i umiejętności związane z oprogramowaniem HashiCorp Terraform typu open source.
Certyfikat weryfikujący umiejętność projektowania i wdrażania systemów rozproszonych na AWS.
Celem egzaminu AWS uprawniającego do wydania Certified Cloud Practitioner (CLF-C01) jest potwierdzenie indywidualnego zrozumienia i znajomości platformy AWS, w tym zasad architektury chmury, ekonomii chmury, dostępnych produktów.
Egzamin weryfikujący wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszaru Google Cloud Platform.
Egzamin weryfikujący wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu Microsoft Azure.
Certyfikacja podstawowych pojęć związanych ze sztuczną inteligencją (AI) i usługami na platformie Microsoft Azure, które mogą być używane do tworzenia rozwiązań sztucznej inteligencji.
Certyfikacja znajomości zaawansowanych elementów metodyki AgilePM® na poziomie Practitioner. Pogłębienie wiedzy na poziomie Foundation w zakresie pryncypiów, ról, produktów, faz projektu oraz praktyk DSDM.
Certyfikat CompTIA Project+ jest rozpoznawanym na całym świecie dokumentem potwierdzającą wiedzę na temat cyklu życia, ról oraz umiejętności potrzebnych do efektywnego wprowadzania, planowania, wykonywania, monitorowania i kończenia prac nad projektem.
Zapraszamy do naszego biura przy ulicy Sarmackiej 11 w Poznaniu.
Spotkajmy się, by porozmawiać o potrzebach Twojego
Porozmawiajmy. Napisz do nas!