To nie jest zwykły newsletter!

Nie będziemy Cię kusić darmowymi prezentami, bo nie musimy. Wiadomości, które od nas dostaniesz, będą po brzegi wypełnione wiedzą o branży e-commerce, jej najnowszych trendach i… cyberbezpieczeństwie. Nie bez powodu postanowiliśmy połączyć oba te tematy – wszak ciężko wyobrazić sobie, że klienci obdarzą zaufaniem sklep internetowy, który o ich bezpieczeństwo nie dba.

 

Będziemy zachęcać Cię do poszerzania wiedzy z obu wspomnianych dziedzin i obiecujemy wspierać Cię w tej drodze przy pomocy wartościowych treści podanych w przystępny sposób. Nie ma znaczenia, czy dopiero wkraczasz w te tematy, czy od lat działasz w branży e-commerce – jesteśmy przekonani, że w naszym newsletterze znajdziesz coś, co Cię zaciekawi.

Dla kogo?

Dla menedżerów e-commerce, marketerów i właścicieli sklepów internetowych, którzy chcieliby rozwijać swój biznes.

Jeśli uczysz się w mieszkaniu, samochodzie (a nawet w samolocie), bo chcesz cały czas trzymać się na wysokim C, to nasz newsletter pomoże Ci łatwo dotrzeć do właściwych źródeł wiedzy. Wiemy, że jesteś człowiekiem zapracowanym, dlatego bierzemy na siebie selekcję treści z branży e-commerce i dziedziny cyberbezpieczeństwa, Tobie pozostawiając samą przyjemność czytania. Cóż za wygoda!

Co czeka na Ciebie w środku?

E-commerce

Najważniejsze nowinki ze świata e-commerce, trendy oraz technologiczne aspekty tej branży. Będziemy łącznikiem filtrującym dla Was najważniejsze informacje mogące mieć wpływ na kierunek i rozwój firmy. Technologia ma ogromny impakt na rynek e-commerce, dlatego postaramy się za nią nadążyć.

Cyber bezpieczeństwo

Najważniejsze cyberzagrożenia z Polski i ze świata, ciekawe statystyki oraz wciągające artykuły, które wprowadzą Cię w tematykę CyberSec. To tak na początek. Newsletter ma być odpowiedzią na Twoje potrzeby, więc jego rozwój zależy również od Ciebie. Dla nas ważne jest, żeby zawartość tego newslettera była dla Ciebie istotna z perspektywy biznesowej.

Co wyróżnia nasz newsletter?

Zwiewna formuła i ciekawe podanie. Prosto na Twoją skrzynkę - raz na tydzień 📨

Lekka formuła, którą dobrze się czyta. Czasem z poczuciem humoru. Wychodzimy z założenia, że nie subskrybujesz nas dlatego, że źle sypiasz, więc za cel obraliśmy sobie przedstawienie Ci ważnych informacji w sposób ciekawy i nieprzeładowany. Nie kierujemy się kiepsko skrywanymi ambicjami sprzedania Ci czegoś – jeśli zdecydujemy się polecić Ci nasze usługi, zrobimy to wprost.

Kto wybiera treści newslettera?

Patryk Szczepaniak

Marketing Manager

Z marketingiem i e-commerce od samego początku ścieżki zawodowej. Uczy się nazywać siebie T-shaped marketerem zamiast człowiekiem od wszystkiego i niczego. Odpowiada za e-commercowy segment newslettera. Odkąd pracuje w branży business continuity uświadomił sobie jak wiele problemów rodzi technologiczna strona sklepów internetowych.

Patryk Szczepaniak

Marketing Manager

Z marketingiem i e-commerce od samego początku ścieżki zawodowej. Uczy się nazywać siebie T-shaped marketerem zamiast człowiekiem od wszystkiego i niczego. Odpowiada za e-commercowy segment newslettera. Odkąd pracuje w branży business continuity uświadomił sobie jak wiele problemów rodzi technologiczna strona sklepów internetowych.

Ula Sas

Marketing Specialist

Z branżą IT związana od 2014 roku, szybko odkryła, że potrafi tłumaczyć z technicznego na ludzki. Przygotowuje wydania newslettera związane z cyberbezpieczeństwem, bo uważa, że to ważne, by w XXI wieku każdy miał choć podstawową wiedzę z tego zakresu, szczególnie jeśli prowadzi biznes w internecie. Lubi solidny research i dane poparte faktami. Nie lubi scamerów i tofu.

Ula Sas

Marketing Specialist

Z branżą IT związana od 2014 roku, szybko odkryła, że potrafi tłumaczyć z technicznego na ludzki. Przygotowuje wydania newslettera związane z cyberbezpieczeństwem, bo uważa, że to ważne, by w XXI wieku każdy miał choć podstawową wiedzę z tego zakresu, szczególnie jeśli prowadzi biznes w internecie. Lubi solidny research i dane poparte faktami. Nie lubi scamerów i tofu.