Support 24/7: +48 61 646 07 77
100
+
wdrożonych projektów
200
tys.
dzienna liczba transakcji w Black Friday
5
mld
roczny obrót
4
liczba klientów z Fortune 500
Działający
Naszym cel jest prosty. Sprawić, by Twój projekt działał niezawodnie przez wiele lat. Do usługi hostingu potrzebne są jeszcze specjalistyczna wiedza, długoletnie doświadczenie oraz odpowiednie podejście zespołu wdrożeniowego oraz utrzymaniowego. W Centurii mamy wszystko, by wesprzeć Twój dynamicznie rozwijający się biznes e-commerce!
Większe projekty e-commerce wymagają indywidualnego podejścia: zrozumienia i dostosowania narzędzi IT do procesów i wymagań biznesowych. Centuria ma przekrojowe doświadczenie w IT, dzięki czemu nie musimy stosować nieustannie tych samych rozwiązań. Naszym celem jest zapewnienie ciągłości sprzedaży, a nie tylko dostarczenie usługi cloud, hostingu czy wdrożenia infrastruktury IT.
Hosting to narzędzie, które pozwala w wydajny sposób uruchomić projekt Zespół Centurii i doświadczenie w realizacji największych projektów e-commerce są naszą największą wartością. Uruchomienie serwisu jest zadaniem stosunkowo prostym. Kluczowe jest jednak długoterminowe działanie usług. W Centurii działa zespół utrzymania usług pracujący w trybie 24/7, monitorujący i reagujący na pojawiające się incydenty. Zespół ten funkcjonuje z równie wysokim zaangażowaniem zarówno w pierwszym miesiącu, jak i po kilkunastu latach świadczenia usługi.
E-commerce to przeprowadzanie wielu transakcji handlowych w webowym systemie informatycznym. Obszar bezpieczeństwa IT jest kluczowy dla zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa biznesu firmy. Ochrona przed zagrożeniami dotyczy różnych obszarów. Kluczowe jest jednak uwzględnienie dwóch głównych kierunków: ochrony przed atakami celowanymi (DoS, DDoS, wycieki danych) oraz przed przypadkowymi zdarzeniami (utrata danych, awarie).
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwiamy korzystanie z usług efektywnego kosztowo i wydajnościowo hostingu dedykowanego, jak również krótkoterminowego uruchamiania usług w public Cloud.
Szeroki wachlarz rozwiązań
Stack technologiczny jest dostosowany do potrzeb projektu. Rdzeń stanowią framework Magento, serwer www i baza danych. Do nich dokładamy akceleratory serwowania treści, pamięć podręczną, systemy kolejkowania zadań, wyszukiwania pełnotekstowego, monitoring, zbieranie metryk, powiadomienia, kopie zapasowe. Całość uzupełniamy o narzędzia CI/CD ułatwiające uruchomienie i rozwój, osiągając w ten sposób pełny stos technologiczny najlepiej dopasowany do potrzeb projektu.
Hosting Magento to solidne i najbardziej efektywne finansowo rozwiązanie dla każdej skali biznesu.
Usługa cechuje się najniższym kosztem utrzymania w stosunku do dostarczanej wartości. Pozwala na stabilne i szybkie działanie serwisu
Best performance
Best TCO
24/7 Monitoring and alerting
24/7 premium support
GDPR compliance
Black Friday ready
Sprawdź, co mówią o nas nasi partnerzy!
Czy hosting Magento to cloud?
To zależy. Zazwyczaj usługę hostingu Magento realizujemy na serwerach dedykowanych, (tj. całych serwerach przeznaczonych na potrzeby tylko jednego klienta).
Mniejsze usługi hostingu Magento realizujemy z wykorzystaniem wewnętrznej chmury IaaS Centurii. Usługa nie jest wówczas w 100% odseparowana. Zapewniamy jednak wysoki poziom separacji, by jeden klient nie powodował awarii innego. Oferujemy przy tym bardzo niski koszt serwerów, duże możliwości skalowania i wysoką dostępność rozwiązania.
Warto podkreślić, że wiele zależy od rozumienia terminu cloud. Na rynku możemy spotkać np. usługi Bare Metal Cloud, które z punktu widzenia klienta są praktycznie takie same jak serwery dedykowane. Pamiętajmy, że cloud to tylko nazwa, a jednostki obliczeniowe (serwery, procesory, pamięć RAM, dyski) są i w cloud, i w hostingu dedykowanym takie same.
Dlaczego mam utrzymywać Magento w hostingu, a nie cloud?
Zadaniem Centurii jest consulting i zaprojektowanie jak najlepszej architektury. Na rynku istnieje wiele rozwiązań i każde ma swoją charakterystykę, zalety i wady. Cloud ma swoje mocne strony, możesz o nich przeczytać tutaj. Serwer dedykowany, który jest podstawą utrzymania Magento, przeznaczony jest tylko dla jednego klienta, jednocześnie pozostaje całkowicie odseparowany od innych klientów. Z tego powodu zapewnia większą stabilność i wydajność, oferując jednocześnie o wiele niższy koszt, ponieważ nie potrzebuje dodatkowej warstwy oprogramowania cloud (kupionego zewnętrznie lub rozwijanego wewnętrznie przez dostawcę – razem ze wsparciem dla tej warstwy). Wdrożenie serwera dedykowanego ma też inne dodatkowe zalety – krótszy Time To Market, wdrożenie jest dużo prostsze (mniejsze ryzyko popełniania błędów) i tańsze (przez mniejszą ilość pracy).
Dlaczego mam utrzymywać Magento w Cloud, a nie w hostingu?
Cloud pozwala na bardzo dynamiczne skalowanie i zarządzanie usługami serverless.
Gdzie będą przechowywane moje dane?
Usługi hostingu dedykowanego realizujemy w trzech centrach danych w Europie:
Mamy pełną kontrolę nad tym, gdzie ulokowane są Twoje dane. Siedziba Centurii znajduje się przy ul. Sarmackiej 11 w Poznaniu. Część usług realizujemy też w oparciu o public cloud i w takim przypadku umiejscowienie danych jest ustalane zgodnie z potrzebami konkretnego projektu. W takim przypadku wymagana jest deklaracja dostawcy Cloud.
Czy jeśli serwerownia ulegnie zniszczeniu (np. spaleniu), to nadal będę miał dostęp do danych?
Tak, będziesz miał dostęp do Twoich danych. Wszystkie projekty w Centurii posiadają politykę kopii zapasowych i to ona decyduje o posiadaniu danych.
Wszystkim klientom rekomendujemy i oferujemy wielopoziomowe możliwości tworzenia kopii zapasowych, włącznie z kopiami live w wielu centrach danych. Wybór zakresu, w jakim klient chce wdrożyć zabezpieczenia, pozostaje zależny od jego decyzji biznesowych. Technicznie jesteśmy w stanie zapewnić odporność na awarię 2 lub więcej niezależnych centrów danych.
Jakie mam możliwości skalowania?
Praktycznie nieograniczone!
Nie oznacza to jednak, że wszystko stanie się „samo” i możesz na zawsze zapomnieć o problemie wzrostu. Taki scenariusz obiecuje wiele firm, ale doświadczenie pokazuje, że nie ma magicznych rozwiązań. W kwestii technicznych możliwości: istnieje możliwość wdrożenia rozwiązania automatycznego skalowania (z ang. auto-scaling) oraz planowanego skalowania (z ang. scheduled scaling). To jednak nie autoskalowanie decyduje o tym, czy Twój serwis obsłuży wszystkich użytkowników.
Najważniejsze są doświadczenie i organizacyjne zdolności. To od zaimplementowanych procesów biznesowych zależy, gdzie pojawi się problem przy skalowaniu, dlatego musimy regularnie dokonywać analizy miejsc, w których potencjalnie może znajdować się wąskie gardło. Centuria monitoruje wszystkie serwisy, zbiera te informacje, otrzymuje powiadomienia w przypadku przeciążenia. Łączymy to z naszym doświadczeniem w utrzymaniu największych serwisów e-commerce i pomagamy tak przeskalować całe rozwiązanie IT, by nie tylko serwis e-commerce działał, ale działał cały proces sprzedaży.