Support 24/7: +48 61 646 07 77
100
+
wdrożonych projektów
200
tys.
dzienna liczba transakcji w Black Friday
5
mld
roczny obrót ecommerce w infrastrukturze
4
liczba klientów z Fortune 500
Hosting + Support = Sukces
Działający ecommerce to więcej niż sama usługa hostingu. Naszym celem jest to, by projekt działał niezawodnie przez wiele lat. Do usługi hostingu potrzebne są jeszcze wiedza, doświadczenie i odpowiednie podejście zespołu wdrożeniowego oraz utrzymaniowego.
Większe projekty ecommerce wymagają indywidualnego podejścia – zrozumienia i dostosowania narzędzi IT do procesów i wymagań biznesowych. Centuria ma przekrojowe doświadczenie w IT, dzięki czemu nie jesteśmy ograniczeni do stosowania nieustannie tego samego rozwiązania. Naszym celem jest zapewnienie ciągłości sprzedaży, a nie dostarczenie usługi cloud, hostingu czy wdrożenia infrastruktury IT.
Hosting to narzędzie, które pozwala w wydajny sposób uruchomić Magento. My wierzymy, że do osiągnięcia sukcesu jest potrzebny zespół – wiedza, doświadczenie, zaangażowanie i podejście do utrzymania ciągłości działania. Zespół Centurii i doświadczenie w realizacji największych projektów e-comemrce są naszą największą wartością. Uruchomienie serwisu jest prostym zadaniem. Jednakże, to co jest kluczowe, to długoterminowe działanie usług. W Centurii mamy zespół utrzymania usług pracujący w trybie 24/7, monitorujący i reagujący na pojawiający się incydenty z równie wysokim zaangażowaniem w pierwszym miesiącu i po kilkunastu latach świadczenia usługi.
Ecommerce to przeprowadzanie wielu transakcji handlowych w webowym systemie informatycznym. Obszar bezpieczeństwa IT jest kluczowy dla zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa biznesu firmy. Ochrona przed niebezpieczeństwami to wiele różnych obszarów. Kluczowe jest jednak uwzględnienie dwóch głównych kierunków – ochrony przed atakami celowanymi (DoS, DDoS, wycieki danych) oraz ochrony przed przypadkowymi zdarzeniami (utrata danych, awarie).
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Centuria umożliwia korzystanie z usług efektywnego kosztowo i wydajnościowo hostingu dedykowanego, jak również umożliwia krótkoterminowe uruchamianie usług w public Cloud.
Szeroki wachlarz rozwiązań
Stos aplikacyjnych jest dostosowany do potrzeb projektu. Rdzeń stanowią framework Magento, serwer www i baza danych. Do nich dokładamy akceleratory serwowania treści, pamięć podręczną, systemy kolejkowania zadań, wyszukiwania pełnotekstowego, monitoring, zbieranie metryk, powiadomienia, kopie zapasowe. Całość uzupełniamy o narzędzia CI/CD ułatwiające uruchomienie i rozwój, osiągając w ten sposób pełny stos technologiczny najlepiej dopasowany do potrzeb projektu.
Hosting Magento to solidne i najbardziej efektywne finansowo rozwiązanie dla każdej skali biznesu.
Usługa cechuje się najniższym kosztem utrzymania w stosunku do dostarczanej wartości. Pozwala na stabilne i szybkie działanie serwisu ecommerce zarówno na poziomie 1 mln (<100 transakcji dziennie), jak i ponad 1 miliarda obrotu rocznego (100 tys.+ transakcji dziennie).
Best performance
Best TCO
24/7 Monitoring and alerting
24/7 premium support
GDPR compliance
Black Friday ready
Sprawdź, co mówią o nas nasi partnerzy!
Czy hosting Magento to cloud?
To zależy. Zazwyczaj usługę hostingu Magento realizujemy na serwerach dedykowanych, (tj. całych serwerach przeznaczonych na potrzeby tylko jednego klienta).
Mniejsze usługi hostingu Magento realizujemy z wykorzystaniem wewnętrznej chmury IaaS Centurii. Usługa nie jest wówczas w 100% odseparowana, ale zapewniamy wysoki poziom separacji, tak by jeden klient nie powodował awarii innego, a przy tym zapewniamy bardzo niski koszt serwerów, duże możliwości skalowania i wysoką dostępność rozwiązania.
Warto podkreślić, że wiele zależy od rozumienia terminu cloud. Na rynku możemy spotkać, np. usługi Bare Metal Cloud, które z punktu widzenia klienta są praktycznie takie same jak serwery dedykowane. Pamiętajmy, że cloud to tylko nazwa, a jednostki obliczeniowe (serwery, procesory, pamięć RAM, dyski) są i w cloud i w hostingu dedykowanym takie same.
Dlaczego mam utrzymywać Magento w hostingu, a nie cloud?
Zadaniem Centurii jest consulting i zaprojektowanie najlepszej architektury. Na rynku jest wiele rozwiązań i każde ma swoją charakterystykę – mocne i słabe strony. Cloud ma swoje mocne strony i możesz o nich przeczytać tutaj. Serwer dedykowany, który jest podstawą utrzymania Magento jest przeznaczony tylko dla jednego klienta, jednocześnie pozostaje całkowicie odseparowany od innych klientów. Z tego powodu zapewnia większą stabilność, wydajność oferując jednocześnie o wiele niższy koszt, bo nie potrzebuje dodatkowej warstwy oprogramowania cloud (kupionego zewnętrznie lub rozwijanego wewnętrznie przez dostawcę – razem ze wsparciem dla tej warstwy). Wdrożenie serwera dedykowanego ma też inne dodatkowe zalety – krótszy Time To Market, wdrożenie jest dużo prostsze (mniejsze ryzyko popełniania błędów) i tańsze (przez mniejszą ilość pracy).
Dlaczego mam utrzymywać Magento w Cloud, a nie w hostingu?
Cloud pozwala na bardzo dynamiczne skalowanie i zarządzanie usługami serverless.
Gdzie będą przechowywane moje dane?
Usługi hostingu dedykowanego realizujemy w trzech centrach danych w Europie:
Mamy pełną kontrolę nad tym gdzie znajdują się Twoje dane. Siedziba Centurii jest przy ul. Sarmackiej 11 w Poznaniu. Część usług realizujemy też w oparciu o public cloud i w takim przypadku lokalizacja danych jest ustalana zgodnie z potrzebami konkretnego projektu. W takim przypadku wymagana jest deklaracja dostawcy Cloud.
Czy jeśli serwerownia ulegnie zniszczeniu (np. spaleniu) to nadal będę miał dostęp do danych?
Tak, będziesz miał dostęp do Twoich danych. Wszystkie projekty w Centurii posiadają politykę kopii zapasowych i to ona decyduje o posiadaniu danych.
Pamiętajmy jednak, że to zależy. Wszystkim klientom rekomendujemy i oferujemy wielopoziomowe możliwości tworzenia kopii zapasowych, włącznie z kopiami live w wielu centrach danych. Wybór w jak dalekim zakresie klient chce wdrożyć zabezpieczenia, pozostaje zależny od decyzji biznesowych. Technicznie jesteśmy w stanie zapewnić odporność na awarię 2 lub więcej niezależnych centrów danych.
Jakie mam możliwości skalowania?
Praktycznie nieograniczone!
Nie oznacza to jednak, że wszystko stanie się magicznie i możesz na zawsze zapomnieć o problemie wzrostu. Taki scenariusz obiecuje wiele firm, ale podobnie jak w każdym biznesie – doświadczenie uczy, że nie ma magicznych rozwiązań. W kwestii technicznych możliwości – możemy wdrożenia rozwiązania automatycznego skalowania (z ang. auto-scaling) oraz planowanego skalowania (z ang. scheduled scaling). To jednak nie autoskalowanie decyduje o tym czy Twój serwis obsłuży wszystkich użytkowników.
Najważniejsze są doświadczenie i organizacyjne zdolności. To od zaimplementowanych procesów biznesowych zależy gdzie pojawi się problem przy skalowaniu, dlatego musimy regularnie dokonywać analizy gdzie znajduje się potencjalne wąskie gardło. Centuria monitoruje wszystkie serwisy, zbiera te informacje, otrzymuje powiadomienia w przypadku przeciążenia. Łączymy to z naszym doświadczeniem w utrzymaniu największych serwisów ecommerce i pomagamy przeskalować całe rozwiązanie IT – tak by nie tylko serwis ecommerce działał, ale działał cały proces sprzedaży.