Gratka dla marketerów oraz osób działających w branży e‑commerce. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie najważniejszych wydarzeń w branży e‑commerce na rok 2024. Od konferencji po szczyty branżowe – oto kalendarz, który pomoże Wam zaplanować rok pełen inspirujących spotkań i nowych możliwości! Również takich, na których spotkasz nas osobiście.
Wydarzenia e‑commerce w 2024 roku – dlaczego warto w nich uczestniczyć?
Udział w wydarzeniach branżowych e‑commerce to nie tylko okazja do poszerzenia wiedzy i pozostania na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami, ale również kluczowy element rozwoju osobistego i biznesowego. Po pierwsze, konferencje i targi są miejscem, gdzie można spotkać potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz ekspertów branżowych. Bezpośredni kontakt pozwala na budowanie trwałych relacji biznesowych, które w przyszłości mogą przekształcić się w cenne współprace. Po drugie, jest to idealna okazja do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami branży, co może być inspiracją do nowych pomysłów i rozwiązań w Twojej firmie. Ponadto, prelekcje i panele dyskusyjne prowadzone przez uznanych specjalistów i praktyków dają unikalną możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności, które są kluczowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku e‑commerce. Uczestnictwo w takich wydarzeniach to również doskonała okazja do promocji własnej marki i zaprezentowania się szerokiemu gronu potencjalnych klientów oraz partnerów. W skrócie, wydarzenia e‑commerce w 2024 roku oferują kompleksowy rozwój – od wiedzy branżowej, przez networking, po marketing i promocję własnej firmy.
Styczeń 2024 w e‑commerce
To dość spokojny miesiąc – czas na podsumowania, zamknięcia roku i planowanie działań na kolejne kwartały. Na polskiej scenie e‑commerce jest dość spokojnie, jednak nie oznacza to, że również w Europie. Osobiście nie pojawimy się na tych eventach jednak zostawiamy rozkładówkę dla chętnych:
23‑24.01.2024 – Webwinkel Vakdagen – Holandia: to wiodące wydarzenie e‑commerce w Holandii, łączące branżowych ekspertów, dostawców technologii i przedsiębiorców. Jest to dobre miejsce do zdobycia wiedzy o najnowszych trendach, innowacjach oraz najlepszych praktykach w branży e‑commerce w Holandii, ale także poznania ogólnych nowości rynkowych.
24‑25.01.2024 – Savant eCommerce Berlin 2024 – Niemcy: coroczna konferencja Savant eCommerce (10. edycja) stoi pod znakiem: „Wykorzystania AI i danych klienta jako narzędzi do zwiększenia doświadczenia użytkownika, zatrzymania klientów i zabezpieczenia przyszłego biznesu”.
Luty 2024 w e‑commerce
13‑15.02.2024 – eTradeShow – Nadarzyn: to już 7. edycja znanego polskiej branży e‑commerce wydarzenie, które w ciągu 3 dni porusza tematy około technologiczne, e‑commerce‑owe oraz marketingowe. Na wydarzeniu w 2023 roku pojawiło się około 2600 uczestników. Uwaga, data wydarzenia została przeniesiona na nieco wcześniejszą, aby nie pokrywała się z pozostałymi wydarzeniami w Polsce i Europie.
22.02.2024 – E‑Commerce Berlin – Niemcy: jedno z kluczowych wydarzeń branży e‑commerce w Europie, które łączy ekspertów, przedsiębiorców i innowatorów z całego kontynentu. Konferencja ta oferuje bogaty program obejmujący prelekcje, panele dyskusyjne oraz warsztaty skoncentrowane na najnowszych trendach, strategiach i technologiach w handlu elektronicznym. Jest to doskonała okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i czerpania inspiracji od liderów branży e‑commerce. W 2023 roku pojawiło się ok. 10 tysięcy odwiedzających, w tym roku organizatorzy spodziewają się nawet 11 tysięcy uczestników.
21‑22.02.2024 – E‑commerce Evolution Summit – Warszawa: nowe wydarzenie organizowane przez Puls Biznesu, którego motywem przewodnim będzie: Budowanie przewagi konkurencyjnej oraz optymalizacji kosztowej w nowej rzeczywistości. Będzie to bardzo konkretna konferencja, z której możecie wyjść z nową wiedzą. Wśród prelegentów znajdziecie osoby z ogromnym bagażem doświadczenia w branży e‑commerce.
21‑22.02.2024 – Targi Mody Fashionweare B2B – Łódź: najważniejsze targi biznesowe dla branży mody w Polsce. Odbywają się dwa razy w roku w kolebce przemysłu odzieżowego w Łodzi. Podczas targów została przygotowana strefa e‑commerce, gdzie pojawią się prelekcje oraz ciekawe rozwiązania e‑commerce dedykowane dla branży fashion.
29.02.2024 – V edycji PRO Experts Days – Kraków: jak piszą sami organizatorzy: „To nie tylko konferencja, to podróż po najnowszych trendach, inspirujących prelekcjach i praktycznych wskazówkach od Ekspertów.” Wśród poruszanych tematów oarz osób obecnych pojawią się tam przedstawiciele branży e‑commerce.
Marzec 2024 w e‑commerce
14.03.2024 – ECOMMERCE.PL EVENT 2.0 – Warszawa: po niedawno odbywającej się pierwszej edycji wydarzenia, na której pojawiło się ok. 800 osób, obecna tematyka oparta o case study wydaje się być interesująca. Temat na drugą edycję brzmi: Błędy, które popełniamy w E‑commerce – Historie prawdziwe.
15.03.2024 – EMARKETING.PL EVENT – Warszawa: Konferencja dedykowana marketerom – organizowana przez te same osoby, które odpowiadająca za konferencję ECOMMERCE.PL (2 dzień). Pierwsza edycja nowego punktu na mapie dla marketerów, której motywem przewodnim będą: Sprawdzone strategie wzrostu sprzedaży i zwiększania konwersji w kampaniach digital – od ekspertów, dla ekspertów.
21‑22.03.2024 – Mobile Trends – Kraków: Mobile Trends to wydarzenie poświęcone najnowszym trendom i innowacjom w dziedzinie technologii mobilnych, które odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości cyfrowej komunikacji i biznesu. Konferencja ta gromadzi ekspertów, przedsiębiorców oraz deweloperów, aby wspólnie dyskutować o rozwoju aplikacji mobilnych, strategiach marketingu mobilnego oraz wpływie technologii mobilnych na różne sektory gospodarki. Dodatkowo, 22.03 pojawia się ścieżka commerce.
Kwiecień 2024 w e‑commerce
09‑10.04.2024 – Poland & CEE Retail Summit 2024 – Warszawa: to wiodące wydarzenie branżowe skoncentrowane na rynku detalicznym i e‑commerce w Polsce i Europie Środkowo‑Wschodniej. Zgromadzenie to oferuje platformę dla dyskusji o strategiach, innowacjach i wyzwaniach w sektorze retail oraz e‑commerce, umożliwiając wymianę doświadczeń między liderami branży, detalistami oraz dostawcami rozwiązań. To wydarzenie stanowi również znakomitą okazję do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i zdobycia wiedzy o najnowszych trendach i rozwiązaniach na dynamicznie zmieniającym się rynku. Centuria również się tam pojawi.
11.04.2024 – Targi eHandlu – Warszawa: to jedno z największych wydarzeń dedykowanych branży e‑commerce w Polsce, gromadzące zarówno lokalnych jak i międzynarodowych wystawców. Skupiając się na prezentacji najnowszych rozwiązań technologicznych, usług i trendów w handlu elektronicznym, targi te stanowią idealne miejsce do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany wiedzy oraz inspiracji. Są to również ważne spotkania dla przedsiębiorców i specjalistów z branży, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty i poznać innowacyjne strategie rozwoju e‑biznesu. Centuria jak zawsze – będzie na miejscu.
15.04.2024 – MeetCommerce – Warszawa: wydarzenie w tym roku zostało podzielone na dwie ścieżki. Digital‑first – ścieżka skupiona na technologiach i innowacjach cyfrowych, które wspierają eCommerce oraz Retail‑first – porusza kwestie technologii związanych z handlem tradycyjnym i jego rozwoje. Centuria jest partnerem tego wydarzenia.
24.04.2024 – Sales is Queen II – Bielskie Centrum Kultury: ogólnokrajowa Konferencja poświęcona technologii sprzedaży i e‑commerce na Śląsku.
Maj 2024 w e‑commerce
14.05.2024 – Founders Mind – Warszawa: konferencja dla założycieli start‑upów i przedsiębiorców, pełna cennych wskazówek i inspiracji. Wśród nich możecie znaleźć wielu założycieli lub managerów wielu e‑commerców, od których możecie zaciągnąć nieco wiedzy. To idealne miejsce do networkingu z C‑levelem firm z różnorodnych branż.
15‑16.05.2024 – Impact’24 (digital commerce) – Poznań: to znaczące wydarzenie branżowe koncentrujące się na cyfrowym handlu i jego wpływie na współczesny biznes. Jest to miejsce spotkań dla liderów branży, innowatorów, oraz ekspertów e‑commerce, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami oraz wizją na przyszłość handlu cyfrowego. Konferencja ta oferuje szeroki zakres tematów, od strategii cyfrowych po najnowsze technologie i innowacje, stanowiąc platformę do wymiany wiedzy, nawiązywania kontaktów oraz dyskusji o przyszłościach i wyzwaniach w dynamicznie rozwijającym się świecie digital commerce.
22‑23.05.2024 – Infoshare (scena Inspire & Growth oraz Marketing) – Gdańsk: to coroczne wydarzenie technologiczne, które skupia się na najnowszych trendach w branży IT, technologiach i marketingu. W ramach InfoShare, scena „Inspire & Growth” oferuje prelekcje i panele dyskusyjne z udziałem uznanych ekspertów i innowatorów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat rozwoju technologii, startupów i strategii wzrostu. W części poświęconej marketingowi, uczestnicy mają okazję dowiedzieć się o najnowszych strategiach marketingowych, trendach sposobach skutecznego dotarcia do klientów, także w segmencie e‑commerce.
23.05.2024 – Performance Marketing Diamonds EU 2024: gala podsumowująca konkurs na najlepsze i najbardziej efektywne kampanie marketingowe realizowane przez brandy, agencje marketingowe oraz domy mediowe organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
22‑23.05.2024 – Ecommerce Challenge – Warszawa: Wydarzenie odbędzie się pod tytułem: Lojalny e‑klient w dobie AI.Strategiczne forum networkingowe dla sektora e‑retail, w tym roku będzie stać pod znakiem rentowności w dobie kryzysu. Na scenie pojawią się najwięksi na polskim i europejskim rynku e‑commerce.
Czerwiec 2024 w e‑commerce
03‑05.06.2024 – Shoptalk Europe – Barcelona: Shoptalk Europe to jedno z czołowych wydarzeń w branży retail i e‑commerce w Europie, skupiające przedstawicieli z całego kontynentu na dyskusjach o innowacjach i przyszłości handlu. Konferencja ta oferuje unikalne perspektywy na rozwój technologii, strategii biznesowych i konsumentów w sektorze handlowym, stając się kluczowym miejscem dla sieciowania, wymiany wiedzy i inspiracji dla liderów i innowatorów branży.
13.06.2024 – Digital Expert Club Summit – Sopot: to jedno z najbardziej wyjątkowych spotkań e‑commerce w Polsce. Można by określić go mianem premium. To doskonałe miejsce na pozyskanie wiedzy niedostępnej na otwartych szkoleniach czy standardowych konferencjach, ale także doskonałe miejsce na poznanie najlepszych specjalistów w Polsce osobiście i spędzenie z nimi czasu. Obecni na spotkaniach od lat.
06.06.2024 – Gala Konkursu Dyrektor eCommerce roku: to wyjątkowe wydarzenie organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, które zwieńcza konkurs osiągnięć, za które odpowiedzialność biorą dyrektorzy i managerowie e‑commerce największych brandów w Polsce.
06.06.2024 – E‑IZBA MERCHANTS DAY 2024: warsztaty na dwóch ścieżkach tematycznych: Dane w e‑commerce, AI, Marketplace oraz druga Płatności online dla e‑commerce by mBank.
20.06.2024 – E‑commerce Connect Polska: innowacyjna konferencja, która ma za zadanie szerzyć najlepsze praktyki z wykorzystaniem technologii w e‑commerce. Ale przede wszystkim, która stawia na relacje i networking. Podczas eventu odbędą się spotkania 1 na 1, a część prezentacja oparta o realne case study.
Wakacje 2024 w e‑commerce
To martwy czas eventowy. Ze względu na urlopy wielu z nas, okres lipiec‑sierpień zazwyczaj rok rocznie wygląda tak samo, czyli bez żadnych większych wydarzeń około e‑commerce‑owych.
Wrzesień 2024 w e‑commerce
11.09.2024 – Internet Beta – Rzeszów: coroczna konferencja skupiająca się na najnowszych trendach i innowacjach w branży cyfrowej, w tym w mediach społecznościowych, marketingu, technologii i biznesie internetowym. Jest to wydarzenie, które przyciąga przedsiębiorców, marketerów, developerów i innych profesjonalistów z branży cyfrowej, chętnych do wymiany wiedzy, doświadczeń i pomysłów na przyszłość internetu. Internet Beta stanowi doskonałą okazję do networkingu, zdobycia praktycznej wiedzy i zainspirowania się do innowacyjnych działań w świecie cyfrowym.
12‑13.09.2024 – Commerce Transformation Days 2024 – Wrocław: wydarzenie kierowane do europejskich przedsiębiorców. Skupia się na najnowszych trendach, strategiach i technologiach cyfrowych, oferując uczestnikom wiedzę ekspercką i praktyczne wskazówki dotyczące transformacji i rozwoju ich działalności w dynamicznie zmieniającym się digitalu.
16.09.2024 – Fashion Business Congress: E‑commerce w modzie – Warszawa: na udziale w tym wydarzeniu skorzystają przede wszystkim firmy z branży fashion, które chcą dowiedzieć się więcej o zwiększaniu sprzedaży w tym segmencie rynku. Dotyczyć będzie przede wszystkim e‑commerców sprzedających: odzież, obuwie, galanterię, bieliznę oraz biżuterię.
09.2024 – E‑wolucja – Wrocław: to konferencja skupiająca się na cyfrowej transformacji i innowacjach w branży e‑commerce, gromadząca ekspertów i liderów biznesu w celu wymiany wiedzy i doświadczeń. To wydarzenie oferuje bogaty program dyskusji o najnowszych trendach w handlu elektronicznym, marketingu cyfrowym oraz technologiach, które są kluczowe dla rozwoju i ewolucji biznesów w cyfrowym świecie. Brak potwierdzonej daty wydarzenia.
09.2024 – Lunch z e‑commerce – Warszawa: to nieformalne spotkanie branżowe organizowane przez agencje IdeoForce, które umożliwia przedstawicielom sektora e‑commerce wymianę doświadczeń i poglądów w luźnej, kameralnej atmosferze. Podczas tych lunchowych spotkań uczestnicy mają okazję do networkingu, dyskusji o aktualnych wyzwaniach rynkowych oraz dzielenia się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prowadzenia biznesu online.
09.2024 – Kongres Digital Experts Club: to ponowne spotkanie liderów projektów marketingowo‑ecommercowych w Polsce i Europie. Doskonała i jedyna taka atmosfera w Polsce. Spotkania warsztatowo‑networkingowe. Obecni na kongresie od lat.
09.2024 – Retail Challenge – V FORUM LIDERÓW HANDLU OFF‑ & ON‑LINE: to prestiżowe wydarzenie skupiające liderów i ekspertów z branży handlowej, zarówno z sektora tradycyjnego, jak i e‑commerce. Forum to stanowi platformę do dyskusji o wyzwaniach, strategiach i innowacjach w handlu, umożliwiając wymianę doświadczeń i wiedzy między przedstawicielami różnych segmentów rynku, co przyczynia się do rozwoju i integracji całego sektora handlowego.
Październik 2024 w e‑commerce
Tutaj mamy powtórkę niektórych wydarzeń odbywających się na początku roku, a kilka z nich nie jest jeszcze potwierdzonych, ale wrzucamy do dalszej aktualizacji.
17.10.2024 – XII EDYCJA E‑COMMERCE POLSKA AWARDS 2024: to konkurs dla branży e‑commerce. Laureatami Konkursu są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce.
10.2024 – Founders Mind – Warszawa: prawdopodobna data kolejnej edycji w roku.
10.2024 – ECOMMERCE.PL EVENT – Warszawa: prawdopodobna data trzeciej edycji.
10.2024 – Mobile Trends for Experts – Warszawa: prawdopodobna data kolejnej odsłony Mobile Trends w wersji dla ekspertów.
10.2024 – e‑commerce day – Warszawa: wyjątkowe wydarzenie zrzeszające praktyków z branży e‑commerce oraz będące odpowiedzią na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora e‑handlu. W 2023 było to nowe wydarzenie na mapie e‑commerce.
Q4 w e‑commerce
Niestety na ten moment wiele dat jeszcze nie jest znanych. Jeżeli jesteście w posiadaniu informacji o konferencjach, spotkaniach branży e‑commerce, których nie udało nam się znaleźć, dajcie znać na Linkedin lub na adres email, a umieścimy wydarzenie w zestawieniu. Do zobaczenia na konferencjach!
O autorze
Patryk Szczepaniak
Marketing Manager w Centurii. Entuzjasta digital marketingu, samouk. Praca w różnych sferach digitalu pozwala mu na spoglądanie na biznes holistycznie łącząc wiele działań naraz. Prywatnie biega po krakowskich ścieżkach.
Dołącz do newslettera. Bądź na bieżąco ze światem e-commerce oraz cyber bezpieczeństwa!
We value your privacy We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalized ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookies. Read more
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.