/

21 rzeczy, które ominęły tych, którzy ominęli Shopware United Days 2022

Rozwój e‑commerce? W Centurii od dawna trzymamy rękę na pulsie. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogłeś pojawić się na Shopware United Days 2022 – zaraz nadrobisz zaległości!

Czym jest SUD?

Jak mówią sami organizatorzy: „Shopware United Days PL to wydarzenie poświęcone platformie sprzedażowej Shopware – jej rozwojowi i planom na rynku polskim”. Tegoroczna edycja odbyła się 13 czerwca 2022 roku w Krakowie.

Co ominęło tych którzy nie wzięli udział w wydarzeniu?

Naszym zdaniem, największymi korzyściami z udziału w konferencji były:

1) networking, networking i jeszcze raz nawiązywanie kontaktów biznesowych 🙂

2) zdobywanie wiedzy o możliwościach platformy Shopware, między innymi poprzez prezentowane case studies,

3) udział w dyskusjach na temat rozwoju e‑commerce B2B i handlu transgranicznego,

4) oraz możliwość prezentacji swojej firmy oraz poznania innych firm z branży e‑commerce.

Dlaczego jeszcze warto było pojechać do Krakowa?

Warto było pojawić się na Shopware United Days 2022, żeby:

5) zobaczyć prezentację praktycznych możliwości Shopware 6 z PWA (rewelacyjny case study firmy Family Optic i jej wirtualnej przymierzalni okularów),

6) porozmawiać o tym, czy warto rozważyć wejście na nowe rynki i dlaczego wchodząc na nie, trzeba wziąć pod uwagę bariery językowe i religijne oraz najtrudniejsze do „przeskoczenia” różnice kulturowe,

7) podyskutować o tym, jak ważne jest zbadanie wielkości rynku, na który chcemy wejść, ponieważ czasami przestrzenie, które w naszych głowach jawią się jako niepozorne, po przeprowadzeniu analizy mogą zaskoczyć swoim potencjałem,

8) mieć możliwość kontaktu z osobami działającymi na zagranicznych rynkach, na których rozwiązania Shopware są bardziej popularne,

9) uczestniczyć w świetnej konferencji zorganizowanej przez naszego partnera, czyli firmę Strix 🙂

10) doświadczyć niepowtarzalnej krakowskiej atmosfery (event zlokalizowany nad Wisłą, finał na rzecznej barce, niezwykła atmosfera dzielnicy Kazimierz).

Shopware United Days 2022 Shopware konferencja Shopware United Days 2022

Informacja dla tych, którzy nie mogli poznać nas bliżej:

Ci, którzy nie wzięli udziału w konferencji, nie mogli tym samym poznać nas bliżej. Nie dowiedzieli się więc, że:

11) Centuria powstała w 2006 roku,

12) mamy w swoim portfolio ponad 100 projektów enterprise IT,

13) sukces zawdzięczamy zawężeniu usług do utrzymania infrastruktury IT dużych projektów e‑commerce,

14) obsługujemy ponad 1700 serwerów.

Poznaj nas bliżej.

Co pokazaliśmy na SUD 2022?

Centuria była Złotym Partnerem wydarzenia. Zaoferowaliśmy sporą pomoc w organizacji tego eventu.

15) Nasze stanowisko na SUD składało się z dwóch części:

  • strefy biznesowej: oferowała możliwość poznania nas oraz rozmów na temat potencjalnej współpracy
  • strefy„chill”, bardziej rozrywkowa, relaksująca, ukazywała myśl przewodnią Centurii: „Enjoy your free time. We take care of your business 24/7/365”.

16) Podczas inauguracji zaprezentowaliśmy filmik o naszej firmie.

17) Maciej Kalkowski, CEO Centurii, wystąpił z prezentacją pt. „E‑commerce B2B vs. B2C z punktu widzenia infrastruktury i długoterminowego utrzymania”.

18) Maciej Kalkowski był również moderatorem panelu dyskusyjnego „Biznes to biznes, czyli jak sektor B2B różni się od B2C w e‑commerce?”.

Nasz zespół na Shopware Udział w konferencji Shopware Centuria na Shopware United Days 2022

3 wnioski po wydarzeniu:

19) Warto bacznie obserwować rozwój poszczególnych platform sprzedażowych w Polsce, w tym również pozycję Shopware w naszym kraju.

W porównaniu do zeszłego roku, tegoroczna konferencja przyciągnęła więcej osób zainteresowanych tym tematem. Sugeruje to trend rosnący, z pewnością warty uwagi.

20) Wybór odpowiedniej platformy e‑commerce jest sprawą absolutnie kluczową. Nieprawidłowa analiza sytuacji czy zasugerowanie się takimi a nie innymi rekomendacjami mogą spowodować negatywne konsekwencje.

21) Warto zwrócić uwagę na rozwój e‑commerce B2B. Kierunek ten charakteryzuje się co prawda mniejszą marżowością w porównaniu do B2C, ale z pewnością jest perspektywiczny i ma przed sobą przyszłość.


Bardzo cieszymy się z możliwości wzięcia udziału w tegorocznej edycji SUD i zachęcamy wszystkich zainteresowanych e‑commerce, z szczególnym wyróżnieniem rozwoju platform sprzedażowych w Polsce do odwiedzenia Shopware United Days w przyszłym roku.

patrycja-gizlo-baranska

O autorze

Patrycja Gizło-Barańska

Senior Marketing Specialist

Zobacz także

Zobacz więcej