Support 24/7: +48 61 646 07 77
Specjalizujemy się we wdrażaniu i utrzymaniu systemów ecommerce w partnerstwie z najlepszymi software house'ami.
Żadna firma nie jest w stanie być najlepsza we wszystkim. W partnerstwie z wyspecjalizowanymi software-house dostarczamy rozwiązania, które nie tylko są uruchomione, ale posiadają dokumentację, monitoring, analizę trendów oraz procedury obsługi. Zespół programistyczny może skupić się na projekcie, my bierzemy na siebie procesy utrzymania.
Pomagamy naszym klientom w oszacowaniu potrzebnych zasobów.
Zapewniamy wdrożenie i zabezpieczenie infrastruktury w ramach realizowanej usługi.
Jesteśmy pierwszą linią kontaktu dla klienta w trybie 24/7, dbamy o sprawną komunikację.
Umożliwiamy przeskalowanie systemów do potrzeb danego projektu naszego klienta.
Razem zwiększamy szanse na sukces projektu.
Każdy klient ocenia swojego dostawcę przez pryzmat prawdopodobieństwa sukcesu projektu. Jednym z czynników podnoszących jakość jest specjalizacja. Wyspecjalizowaliśmy się w utrzymaniu usług IT dla ecommerce. Razem z równie wyspecjalizowanymi i stawiającymi na jakość agencjami, podnosimy prawdopodobieństwo sukcesu. Naszą misją jest być najlepszym partnerem dla software–house, bo to główny czynnik do tego by projekt przebiegł zgodnie z planem.
Mamy w portofolio największe projekty z branży ecommerce.
Pracowaliśmy przy największych projektach polskiego ecommerce. Dzięki temu na dowolnym etapie rozwoju projektu posiadamy ekspertyzę pozwalającą na wdrożenie rozwiązań odpowiednich dla jego obecnej i przyszłej skali. Niezależnie od tego, czy będzie to kilka milionów SKU, czy 100 tysięcy transakcji na dzień-mamy doświadczenie w projektowaniu architektury dopasowanej do potrzeb.
Radzimy sobie z naprawdę trudnymi przypadkami i wyzwaniami IT.
Na każdy projekt trzeba spojrzeć pod różnymi kątami. SOAP to nasz framework myślenia. SOAP to skrót pochodzący od pierwszych liter słów Security & Compliance, Operational Excellence, Availability, Performance. Większość problemów występujących na rynku da się rozwiązać w ramach tych obszarów.
Jesteśmy pierwszą linią wsparcia.
Czuwamy nad projektem 24/7/365. Wspieramy programistów w rozwoju i utrzymaniu produktu, oferując usługi DevOps oraz zarządzamy infrastrukturą IT w firmie klienta (SysOps). Doradzamy, która metodyka jest lepsza w kontekście konkretnego projektu. Wspólnie wybieramy optymalne rozwiązanie.
Szeroki wachlarz rozwiązań dla ecommerce.
Jesteśmy zespołem wyspecjalizowanym i doświadczonym w pracy na różnych technologiach związanych z dużym ecommerce. Pracujemy głównie na frameworku Magento, systemach Windows i Linux oraz w ramach usług cloudowych Microsoft, Google, Amazon.
Dzięki nam możesz skupić się na realizacji projektu. My zapewnimy najwyższą jakość utrzymania usług.
Zajmujemy się wieloma obszarami utrzymania usług IT. Każdy z nich to zbiór procesów i procedur wdrażanych i monitorowanych przez nasz zespół.
Monitoring
Wsparcie 24/7
Plan ciągłości działania
Wydajność
Dostępność
Wsparcie SysOps & DevOps
Sprawdź, co mówią o nas nasi partnerzy!
Wspieramy naszych partnerów w organizowanych przez nich wydarzeniach oraz we wspólnych inicjatywach marketingowych.
Angażujemy się jako partnerzy w wydarzenia biznesowe, adresowane do społeczności ecommerce. Wśród nich znajdują się m.in. konferencje takie jak Meet Magento organizowane przez agencję Snowdog, które sponsorujemy jako jedyna firma od pierwszej edycji. Do najnowszych wspieranych przez nas wydarzeń należy Shopware United Days, realizowane przez agencję Strix i platformę Shopware. Jako partnerzy pojawiamy się również na Targach E-handlu, aż po konferencję Retail Channels.
Występując na wydarzeniach adresowanych do branży ecommerce, skupiamy się przede wszystkim na przekazywaniu wiedzy, nie promocji własnych produktów. Jeżeli planujesz przygotować event, adresowany do branży ecommerce śmiało skontaktuj się z nami.
Wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie.
Porozmawiajmy. Napisz do nas!