Support 24/7: +48 61 646 07 77
100
+
wdrożonych i utrzymywanych projektów klienckich
300
obsłużonych zamówień na minutę (w trakcie Black Friday)
1700
serwerów, którymi zarządzamy
1800
%
przeskalowanie biznesu jednego z klientów
Mamy doświadczenie w pracy ze wszystkimi najważniejszymi dostawcami Cloud – AWS, GCP, Azure, a także kilkoma innymi.
Zajmujemy się również wdrażaniem nowych technologii, (m.in. Kubernetes) i środowisk opartych na kontenerach, a także projektowaniem i wdrażaniem procesu CI/CD.
W zależności od potrzeb i preferencji zajmiemy się zaprojektowaniem, wdrożeniem, optymalizacją oraz utrzymaniem środowisk na każdej z popularnych chmur publicznych. Oprócz „Wielkiej Trójki” gigantów technologicznych, możemy również zarządzać środowiskiem u dostawców takich jak Hetzner, OVH czy Linode.
Dla projektów, których wysoka dostępność w każdej sytuacji jest najwyższym priorytetem oferujemy środowiska wykorzystujące grupy autoskalujące. Wdrożenie tej technologii zapewnia odpowiednie zasoby i maszyny, aby usługi były dostępne dla użytkowników zarówno podczas wielkich promocji, jak i w przypadku awarii pojedynczych maszyn.
Współpracujemy z Operatorem Chmury Krajowej, organizacją zajmującą się promowaniem i transformacją cyfrową dla branży finansowej oraz retail. Wspólnie za pomocą wymiany wiedzy i doświadczeń wspieramy firmy w swoich pierwszych krokach w ecommerce.
Nasz zespół posiada doświadczenie poparte certyfikatami, które pozwalają na wdrażanie projektów u dostawców takich jak AWS, GCP, Azure, Hetzner czy OVH.
Dzięki wiedzy eksperckiej i doświadczeniu potrafimy dostosować zasoby w taki sposób, aby były optymalne pod względem wydajnościowym, a współpraca z naszymi partnerami gwarantuje konkurencyjne ceny. Każdy klient ma do dyspozycji dedykowanego opiekuna handlowego, który jest bezpośrednim punktem kontaktu przez cały okres współpracy.
Różni dostawcy
Optymalna cena
Autoskalowanie
Support 24/7/365
Proces CI/CD
Opiekun handlowy
Sprawdź, co mówią o nas nasi partnerzy!
Co otrzymam w ramach współpracy z Centurią w ramach usługi cloud hosting?
Podobnie jak w przypadku hostingu dedykowanego, taka usługa zawiera monitoring usług i realizację zadań w trybie 24/7/365. Oprócz tego dzięki współpracy z naszymi partnerami mamy dostęp do specjalnych cen i najlepszych specjalistów oraz architektów w dziedzinie chmur publicznych.
Jak wygląda proces komunikacji klienta z supportem w przypadku problemów z usługą cloud hosting?
Standardowa komunikacja odbywa się przez nasz Jira Service Desk. W przypadku awarii lub pilnych zadań możliwa jest również komunikacja telefoniczna, dostępna w trybie 24/7. W kwestiach biznesowych nasz każdy klient ma bezpośredni kontakt mailowy i telefoniczny ze swoim opiekunem, który zna specyfikę projektu i wesprze w każdej sytuacji.
Jak długo oczekuje się na realizacje rozwiązania wobec zgłoszonego problemu z usługą cloud hosting?
Czas wdrożenia usługi zależy od poziomu skomplikowania projektu. Standardowe wdrożenia mierzymy w tygodniach, natomiast rozbudowane środowiska autoskalujące oparte na mikroserwisach wraz z systemem CI/CD mogą zająć kilka miesięcy. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie — zaczynając od wyceny, przez projektowanie do harmonogramu i wdrożenia rozwiązania.