Support 24/7: +48 61 646 07 77
100
+
wdrożonych i utrzymywanych projektów klienckich
300
obsłużonych zamówień na minutę (w trakcie Black Friday)
1700
serwerów, którymi zarządzamy
1800
%
przeskalowanie biznesu jednego z klientów
Mamy doświadczenie w pracy ze wszystkimi najważniejszymi dostawcami Cloud (AWS, GCP, Azure), a także kilkoma innymi.
Zajmujemy się również wspieraniem i utrzymywaniem sklepów wykorzystujących nowoczesne rozwiązania takie jak konteneryzacja i mikroserwisy oraz projektowaniem i wdrażaniem procesu CI/CD.
W zależności od potrzeb i preferencji zajmiemy się zaprojektowaniem, wdrożeniem, optymalizacją oraz utrzymaniem środowisk na każdej z popularnych chmur publicznych. Oprócz „Wielkiej Trójki” gigantów technologicznych, możemy również zarządzać środowiskiem u dostawców takich jak Hetzner, OVH czy Linode.
Dla projektów, których wysoka dostępność w każdej sytuacji jest najwyższym priorytetem, oferujemy środowiska wykorzystujące grupy autoskalujące. Wdrożenie tej technologii zapewnia odpowiednie zasoby i maszyny, aby usługi były dostępne dla użytkowników zarówno podczas wielkich promocji, jak i w przypadku awarii pojedynczych maszyn.
Współpracujemy z Operatorem Chmury Krajowej, organizacją zajmującą się promowaniem i transformacją cyfrową dla branży finansowej oraz retail. Wspólnie, wymieniając się wiedzą i doświadczeniem, wspieramy firmy w ich pierwszych krokach w świecie e-commerce.
Szeroki wachlarz rozwiązań
Jesteśmy wyspecjalizowanym zespołem, który posiada doświadczenie w pracy z różnymi technologiami związanymi z dużym biznesem
Mamy doświadczenie poparte certyfikatami, które pozwalają na wdrażanie projektów u dostawców takich jak AWS, GCP, Azure, Hetzner czy OVH.
Dzięki eksperckiej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu potrafimy dostosować zasoby w taki sposób, aby były optymalne pod względem wydajnościowym. Współpraca z naszymi partnerami gwarantuje konkurencyjne ceny. Każdy klient ma do dyspozycji dedykowanego opiekuna handlowego, który jest bezpośrednim punktem kontaktu przez cały okres współpracy.
Różnorodni dostawcy
Optymalna cena
Autoskalowanie
Support 24/7/365
Proces CI/CD
Opiekun handlowy
Sprawdź, co mówią o nas nasi partnerzy!
Co otrzymam w ramach współpracy z Centurią w ramach usługi cloud hosting?
Podobnie jak w przypadku hostingu dedykowanego, taka usługa zawiera monitoring usług i realizację zadań w trybie 24/7/365. Oprócz tego, dzięki współpracy z naszymi partnerami mamy dostęp do preferencyjnych cen oraz najlepszych specjalistów i architektów w dziedzinie chmur publicznych.
Jak wygląda proces komunikacji klienta z supportem w przypadku problemów z usługą cloud hosting?
Standardowa komunikacja odbywa się przez nasz Jira Service Desk. W przypadku awarii lub pilnych zadań możliwa jest również komunikacja telefoniczna, dostępna w trybie 24/7. W kwestiach biznesowych każdy nasz klient może kontaktować się mailowo i telefonicznie bezpośrednio ze swoim opiekunem, który zna specyfikę projektu i wesprze go w każdej sytuacji.
Jak długo oczekuje się na realizację rozwiązania wobec zgłoszonego problemu z usługą hosting cloud?
Czas wdrożenia usługi zależy od poziomu skomplikowania projektu. Standardowe wdrożenia mierzymy w tygodniach, natomiast rozbudowane środowiska autoskalujące oparte na mikroserwisach wraz z systemem CI/CD mogą zająć kilka miesięcy. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie — zaczynając od wyceny, przez projektowanie do harmonogramu i wdrożenia rozwiązania.