Support 24/7: +48 61 646 07 77
Powiedzmy, że planujesz mocną kampanię na Black Friday – wymyślacie specjalną ofertę, agencja przygotowuje kreacje, dom mediowy rozlokowuje nośniki i placementy. To najważniejszy moment w roku więc i budżet przynajmniej kilka razy większy niż zwykle. Wszystko jest starannie zaplanowane. Odpalasz magiczny guzik „start” i czekasz na efekty. A efektów nie ma. A przynajmniej nie takie, jakich oczekiwałeś. Co mogło pójść nie tak?
W dniach 6-7 kwietnia w Warszawie odbyła się 12 edycja konferencji Poland & CEE Retail Summit. Jest to wydarzenie, które integruje środowisko polskiego sektora handlu i FMCG. Rozbudowana formuła konferencji i obecność kluczowych rynkowych graczy, od wielu lat realnie wpływa na jakość i dynamikę rozwoju polskiego handlu, a jednocześnie ma wymierne przełożenie na biznesy uczestników. W tym roku w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw zgromadziło się 1000 uczestników, gotowych wysłuchać 30 prelekcji, wygłaszanych przez ponad 200 prelegentów na pięciu scenach. Każda z nich była poświęcona osobnej tematyce: Main commercial stage, Digital innovation stage, Supply chain stage, Trade collaboration stage, Ecommerce & Omnichannel track.
Stojąc przed wyzwaniem wyboru odpowiedniej agencji software house i firmy hostingowej warto zwrócić uwagę na kilka istotnych czynników, które nie mają znaczenia na początku realizacji projektu, ale stają się krytyczne dla sukcesu na etapie jego eksploatacji. Bazując na moim doświadczeniu zawodowym z realizacji dojrzałych projektów ecommerce, podzielę się w poniższym artykule kilkoma istotnymi obserwacjami związanymi z wyborem dostawców.
21 rzeczy, które ominęły tych, którzy ominęli Shopware United Days 2022
Hybrid Cloud – nowy trend czy stara mądrość?
Jak dobrze przygotować środowisko w chmurze publicznej AWS? 6 elementów, których nie można przeoczyć.
Ile stracisz nie myśląc o IT w ecommerce marketingu?
Retail Summit 2022 – nie mogło nas tam zabraknąć!