Support 24/7: +48 61 646 07 77
Chcemy przygotować Cię na bezpieczny wzrost.
Możemy pochwalić się doświadczeniem, którego nie mają inni. Dzięki temu rozumiemy specyficzne potrzeby i wyzwania e-biznesu, wiemy jak dbać o Twoje transakcje, potrafimy przewidywać potencjalne wyzwania i minimalizować ryzyko.
Inwestujemy w najnowsze rozwiązania technologiczne, dlatego możemy oferować wysoki poziom customizacji i optymalizacji infrastruktury IT. Nie sprzedajemy hostingu – dostarczamy systemowe rozwiązania IT gwarantujące niezachwianą ciągłość działania Twojego biznesu.
150
+
wdrożonych i utrzymywanych projektów klienckich
300
obsłużonych zamówień na minutę (w trakcie BlackFriday)
1700
serwerów, których infrastrukturą zarządzamy
1800
%
przeskalowanie biznesu jednego z klientów
Centuria posiada w swoim portfolio serwisy e-commerce powyżej 2 miliardów zł obrotu rocznego, kilku milionów SKU, ponad 200 tysięcy transakcji jednego dnia, integracji rozproszonych kilkudziesięciu magazynów, integracje z różnymi systemami ERP, CRM, PIM, etc.
Dlatego nie oferujemy wdrożenia jednego dobrego podejścia – wiemy, że każdy e-commerce ma inną specyfikę, inne wąskie gardła, inną charakterystykę ruchu. Naszą rolą jest dobrać najlepsze rozwiązanie do potrzeb danego biznesu.
CEO at Centuria
Koncentrujemy się na utrzymaniu wsparcia 24/7 dla infrastruktury ecommerce. Ściśle współpracujemy z software house’ami i agencjami tworzącymi oprogramowanie dla dużych e-sklepów. Firmy programistyczne działają projektowo, firmy zapewniające utrzymanie działać procesowo – razem jesteśmy w stanie dostarczać klientom kompleksowej wartości.
Software House
Merchant
Kiedy występuje awaria – relacja software house – zespół utrzymania staje się najważniejszy; wszelkie działania należy podporządkować minimalizacji czasu usunięcia awarii.
Relacje między merchantem, a zespołem utrzymania, pozwalają łatwiej dobrać partnera do rozwoju aplikacji lub jej migracji.
Kiedy klient tworzy kolejne funkcje serwisu – relacja software house – merchant ma największy wpływ na tempo i jakość tworzonego rozwiązania
Utrzymanie 24/7
Merchant > Utrzymanie 24/7
Relacje między merchantem, a zespołem utrzymania, pozwalają łatwiej dobrać partnera do rozwoju aplikacji lub jej migracji.
Utrzymanie 24/7 > Software House
Kiedy klient tworzy kolejne funkcje serwisu – relacja software house – merchant ma największy wpływ na tempo i jakość tworzonego rozwiązania
Software House > Merchant
Kiedy występuje awaria – relacja software house – zespół utrzymania staje się najważniejszy; wszelkie działania należy podporządkować minimalizacji czasu usunięcia awarii.
W trosce o wysoki standard i profesjonalne podejście do współpracy, w naszych działaniach kierujemy się konkretnymi wartościami. Zapoznaj się z nimi, by poznać naszą filozofię działania.
Duże doświadczenie w projektach ecommerce pozwala na rekomedowanie i wdrażanie rozwiązań opartych o najnowsze technologie i zorientowanych na biznes.
Zdajemy sobie sprawę, że powierzasz nam swoje transakcje, dlatego bierzemy odpowiedzialność za naszą pracę, rekomendacje i decyzje.
Stawiamy na transparencję i uczciwość. Potrafimy przyznać się do błędu. Nie gwarantujemy 100% stabilności i bezawaryjności, ale gwarantujemy, że robimy wszystko, aby to osiągnąć.
Bezpieczeństwo Twojego biznesu jest dla nas priorytetem i dotyczy różnych aspektów: cybersecurity, compliance, stabilności
i niezawodności systemów.
Pracujemy w bliskiej relacji z klientami i agencjami, cenimy sobie wymianę doświadczeń. Kładziemy nacisk na komunikację, najlepsze rezultaty są efektem dobrej współpracy.
Jesteśmy pewni, że dobra organizacja i zaplanowanie procesów pomogą Ci zmierzyć się z wyzwaniami dynamicznie zmieniającego się środowiska e–commerce. Po to, abyś miał pełną kontrolę nad swoim biznesem i jego rozwojem.
Certyfikat otwierdza umiejętności w projektowaniu i wdrażaniu skalowalnych, wysoce dostępnych i odpornych systemów w chmurze AWS, co przekłada się na zdolność do tworzenia efektywnych i bezpiecznych rozwiązań IT.
Potwierdza zdolność do zarządzania infrastrukturą chmurową AWS, automatyzacji procesów, monitorowania i optymalizacji aplikacji, co przekłada się na efektywność i niezawodność systemów IT. Ponadto, potwierdza stosowanie najlepszych praktyk DevOps oraz skalowania aplikacji, np. e-commerce.
Potwierdza umiejętności w zakresie zarządzania, wdrażania i utrzymania systemów w chmurze AWS, co przekłada się na efektywność operacyjną i bezpieczeństwo infrastruktury IT. Dotyczy to również optymalizacji kosztowej środowisk.
Potwierdza zaawansowane umiejętności w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie aplikacji na platformie AWS, zapewniając optymalizację pod kątem wydajności, kosztów i bezpieczeństwa.
Posiadanie certyfikatu CKA świadczy o głębokim zrozumieniu i umiejętnościach w zakresie zarządzania i operowania klastrami Kubernetes. Przekłada się na zwiększenie efektywności i bezpieczeństwa środowisk IT naszych klientów.
Potwierdza umiejętności w zakresie projektowania, budowania i wdrażania aplikacji na platformie Kubernetes. Posiadanie tego certyfikatu świadczy o zdolności do efektywnego zarządzania aplikacjami kontenerowymi oraz zwiększa wiarygodność specjalisty w branży DevOps.
Potwierdza zaawansowane umiejętności w zabezpieczaniu klastrów Kubernetes, ochronie aplikacji i danych przed zagrożeniami. Posiadanie tego certyfikatu świadczy o zdolności do wdrażania najlepszych praktyk bezpieczeństwa w środowiskach kontenerowych, co zwiększa wiarygodność i zaufanie klientów.
Egzamin weryfikujący wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszaru Google Cloud Platform.
Egzamin weryfikujący wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu Microsoft Azure.
Certyfikacja podstawowych pojęć związanych ze sztuczną inteligencją (AI) i usługami na platformie Microsoft Azure, które mogą być używane do tworzenia rozwiązań sztucznej inteligencji.
Certyfikacja znajomości zaawansowanych elementów metodyki AgilePM® na poziomie Practitioner. Pogłębienie wiedzy na poziomie Foundation w zakresie pryncypiów, ról, produktów, faz projektu oraz praktyk DSDM.
Dzięki tej akredytacji nasi klienci mogą być pewni, że ich infrastruktura IT jest zarządzana zgodnie z najnowszymi trendami i metodologiami, co zapewnia lepszą dostępność usług i optymalizację kosztów.
Naszymi partnerami są wiodące agencje, software house-y, które tworzą nowoczesne rozwiązania sklepowe. Dzięki naszemu wsparciu od strony infrastruktury (serwery dedykowane, cloud), mogą one skupić się na dostarczaniu najlepszych wrażeń zakupowych, mając pewność, że podstawy technologiczne są niezawodne i wydajne.
Zapraszamy do naszego biura przy ulicy Sarmackiej 11 w Poznaniu lub w Krakowie przy ulicy Wygrana 9/4!
Spotkajmy się, by porozmawiać o ciągłości działania Twojego przedsiębiorstwa. Infrastruktura to serce każdego biznesu. Umów spotkanie przez formularz