Support 24/7: +48 61 646 07 77
Strona główna SyliusCon 2022: czy warto było pojawić się na tej konferencji?
Dla kogoś, kto żyje na co dzień branżą e‑commerce, wizyta na pierwszej konferencji poświęconej w całości platformie Sylius to pozycja obowiązkowa. Dlatego nie mogliśmy nie skorzystać z tej okazji i 27 października 2022 roku wybraliśmy się do Łodzi. Czego spodziewaliśmy się po tym wydarzeniu i czy nasze oczekiwania zostały spełnione?
Czego można się spodziewać po czyimś debiucie? Prawdę mówiąc – wszystkiego. Nie mieliśmy pojęcia, czym zaskoczą nas organizatorzy tej konferencji.
Uznaliśmy jednak, że warto będzie wesprzeć twórców tego frameworku, ponieważ znaliśmy ich nie tylko z innych wydarzeń branżowych, ale też mieliśmy okazję poznać się wcześniej, jeszcze w latach studenckich.
Jadąc do Łodzi, liczyliśmy na to, że spotkamy starych znajomych i równocześnie – nawiążemy nowe, również międzynarodowe kontakty. Ważne było także to, że chcieliśmy dać coś od siebie. Podzielić się z innymi naszą rozległą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem związanym z branżą e‑commerce.
Zależało nam na tym, żeby poznać rozmiary oraz specyfikę społeczności budowanej wokół platformy Sylius. Mieliśmy zamiar sprawdzić, w którym miejscu mapy polskiego i zagranicznego środowiska e‑commerce lokuje się obecnie Sylius i z jakimi wyzwaniami jego twórcy zmagają się na co dzień.
Mieliśmy wreszcie apetyt na wystąpienia, których już same tytuły wydały się nam co najmniej bardzo interesujące:
1) „Get a 95+ page speed score of your Sylius store – a case study”
2) „Brille24 – from zero to a multichannel Sylius shop (migrated from Magento)”
3) „Why is Sylius great for MACH architectures – a real‑life example”
4) „Sylius as an Infrastructure ”
Debiutanckie konferencje mają to do siebie, że są mocno stresującym doświadczeniem dla ich organizatorów. Mnóstwo rzeczy może się udać, ale równie wiele może okazać się porażką.
Tym większe brawa należą się twórcom SyliusCon 2022 za to, co udało im się osiągnąć. Najbardziej pozytywnie zaskoczyły nas:
1) Wiedza i kompetencje naszych rozmówców. To wielka przyjemność wymieniać poglądy z kimś, kto doskonale zna się na swoim „kawałku ogródka”.
2) Energia syliusowej społeczności. Energia i entuzjazm, które pozwalają wierzyć, że najlepsze rzeczy i największe osiągnięcia są dopiero przed nimi.
3) Profesjonalizm organizacji konferencji oraz industrialny charakter Łodzi. To połączenie okazało się wyjątkowo spójne i harmonijne, a przez to jedyne w swoim rodzaju.
4) Poziom merytoryczny wykładów. Szczególnie wystąpienia techniczne pokazały wysoki poziom przygotowania uczestników tego wydarzenia.
E‑commerce jest przestrzenią niezwykle dynamiczną. Każdego dnia pojawiają się nowe rozwiązania. Każdego dnia może objawić się ktoś, kto bez kompleksów podważy istniejący porządek, zakwestionuje status quo.
Konferencje takie jak SyliusCon 2022 pozwalają firmom takim jak Centuria nie tylko trzymać rękę na pulsie branży, lecz także, a może przede wszystkim – czerpać ogromne pokłady energii od ludzi, którzy z młodzieńczym zapałem budują przyszłość świata IT.
Dołącz do newslettera. Bądź na bieżąco ze światem e-commerce oraz cyber bezpieczeństwa!
Bezpieczeństwo danych potwierdzone certyfikatem ISO 27001
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |