Hosting Dedykowany

Hosting dedykowany to rozwiązanie charakteryzujące się stabilnością i wydajnością. Świetnie sprawdza się zarówno w równomiernie, jak i dynamicznie rosnących projektach, zapewniając najlepszą TCO (Total Cost of Ownership). Porozmawiajmy o tym jak wdrożyć to rozwiązanie dla Ciebie!

10

+

lat doświadczenia

24

/7

support przez 365 dni

300

+

zarządzanych serwerów fizycznych

Jak działamy?

Hosting usług na serwerach dedykowanych to gwarancja wykorzystania zasobów na wyłączność przez jednego klienta.

Mamy doświadczenie jak optymalnie dobrać komponenty sprzętowe tak by najlepiej pasowały do charakterystyki działającego systemu. Dzięki temu zyskujemy najlepszą wydajność inwestując tylko w te parametry, których potrzebuje aplikacja, a zarazem najniższe koszty nie inwestując w to jest niepotrzebne. W ten sposób osiągamy najlepsze TCO i ROI dla Twojej infrastruktury IT. To co robimy jest możliwe tylko dlatego, że każdy projekt traktujemy indywidualnie, uczymy się, jaką ma charakterystykę i dobieramy parametry do jego potrzeb, zamiast brać infrastrukturę „z półki”.

Zapytanie
ofertowe

Analiza i weryfikacja wymagań projektu

Przygotowanie
oferty

Optymalizacja
rozwiązania

Przygotowanie
infrastruktury

Dowiedz się więcej o usłudze

3 DC – Talex, Beyond, Equinix

Usługę hostingu dedykowanego realizujemy na terenie Europy w trzech centrach danych, spełniających wysokie standardy bezpieczeństwa.  Każde nasze centrum posiada zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem, systemy przeciwpożarowe, monitoring parametrów prądowych i klimatyzacji. Zapewnione są też parametry wysokiej dostępności – redundantne zasilanie realizowane przez dwa niezależne tory energetyczne, UPS, agregaty prądotwórcze. Dostęp do Internetu jest zapewniany od wielu niezależnych dostawców Internetu, dzięki czemu awaria jednego nie wpływa na dostępność usług.

Sprawdzona technologia

Mamy szerokie doświadczenie w utrzymaniu platformy Magento. Na przestrzeni kilkunastu lat prowadziliśmy blisko 100 projektów, (w tym dwa z trzech największych wdrożeń Magento w Polsce). Przeprowadzamy audyty środowiska pod kątem wysokiej dostępności, wydajności i bezpieczeństwa. Mamy wypracowany swój stack technologiczny, który świetnie się sprawdza zarówno w małych sklepach, jak i wielkich e–commerce’ach.

Zgrany zespół

W naszej branży podstawą sukcesu jest zgrany team. Nasz zespół wsparcia monitoruje usługi i naprawia usterki w sposób ciągły 24/7. Bardziej skomplikowane problemy są rozwiązywane przez doświadczony team administratorów, którzy dzięki bliskiej współpracy i szczerej, otwartej komunikacji z zespołem programistów software-house dostarczają wysoką jakość rozwiązań.

Niezawodny sprzęt

Naszą infrastrukturę opieramy na urządzeniach najlepszych dostawców, takich jak Juniper czy HPE. Dzięki długotrwałym relacjom z dostawcami możemy dostarczyć specyfikacje szyte na miarę w konkurencyjnych cenach. 

Stack technologiczny

Szeroki wachlarz rozwiązań

Pracujemy głównie z frameworkiem Magento, ale również z Shopware, Prestashop, itp. Oferujemy wsparcie OS Linux, Windows na bazie serwerów dedykowanych oraz cloudowych takich jak Microsoft, Google, czy Amazon

Dlaczego warto?

Usługa ta oznacza zawsze gotowe zasoby do obsłużenia normalnego ruchu oraz wzmożonego ruchu podczas akcji promocyjnych, bez konieczności wdrażania autoskalowania i przy niższym koszcie łącznym.

Sprawiamy, że wraz ze wzrostem biznesu naszych klientów, infrastruktura ecommerce rośnie, tak by zapewniła obsługę ruchu w czasie kampanii marketingowych. Komponenty usługi dobieramy w taki sposób, by spełniały założenia wysokiej wydajności. Każdy nasz klient ma przypisanego dedykowanego opiekuna handlowego, który jest naszym bezpośrednim punktem kontaktu przez cały okres współpracy.

Dostosowanie podzespołów

Możliwość krótkoterminowych wypożyczeń

Testy
wydajnościowe

Support
24/7/365

Prace rozwojowe i optymalizacyjne

Dedykowany opiekun handlowy

FAQ

Czy nie ma problemu ze skalowaniem ecommerce w okresach promocyjnych, takich jak Black Friday, czy okres świąteczny?

Stawiamy na otwartą komunikację z działami marketingowymi naszych klientów, dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio przygotować się do tego typu akcji, poprzez oszacowanie wydajności obecnej infrastruktury oraz (w razie potrzeby) odpowiednio doposaż środowiska w serwery w formie krótkoterminowego wypożyczenia.

Jak wygląda proces wymiany serwerów na nowsze/wydajniejsze?

Dbamy, by nasi klienci korzystali z wydajnego sprzętu, dlatego aktywnie monitorujemy wydajność podzespołów i oferujemy upgrade’y sprzętowe, zgodnie z zapotrzebowaniem. Z  doświadczenia wiemy, że zazwyczaj  jest to co 3 lub 4 lata.

Na jaki czas można wydzierżawić serwery?

Stawiamy na długoterminowe współprace, dlatego najczęściej dzierżawimy serwery na okres 12 lub 24 miesięcy. Natomiast jesteśmy otwarci na rozmowy i indywidualne wyceny w przypadku krótszych okresów dzierżaw.

Jak długo trwa przygotowanie środowiska?

W zależności od ilości serwerów i ich podzespołów, a także wykorzystanych technologii, jesteśmy w stanie dostarczyć proste środowisko natychmiast, a bardzo rozbudowane do trzech tygodni. Ograniczeniem nie jest sprzęt, a raczej poziom złożoności projektu.

Umów konsultację