Support 24/7: +48 61 646 07 77
Nie będziemy Cię kusić darmowymi prezentami, bo nie musimy. Wiadomości, które od nas dostaniesz, będą po brzegi wypełnione wiedzą o branży e-commerce, jej najnowszych trendach i… cyberbezpieczeństwie. Nie bez powodu postanowiliśmy połączyć oba te tematy – wszak ciężko wyobrazić sobie, że klienci obdarzą zaufaniem sklep internetowy, który o ich bezpieczeństwo nie dba.
Będziemy zachęcać Cię do poszerzania wiedzy z obu wspomnianych dziedzin i obiecujemy wspierać Cię w tej drodze przy pomocy wartościowych treści podanych w przystępny sposób. Nie ma znaczenia, czy dopiero wkraczasz w te tematy, czy od lat działasz w branży e-commerce – jesteśmy przekonani, że w naszym newsletterze znajdziesz coś, co Cię zaciekawi.
Jeśli uczysz się w mieszkaniu, samochodzie (a nawet w samolocie), bo chcesz cały czas trzymać się na wysokim C, to nasz newsletter pomoże Ci łatwo dotrzeć do właściwych źródeł wiedzy. Wiemy, że jesteś człowiekiem zapracowanym, dlatego bierzemy na siebie selekcję treści z branży e-commerce i dziedziny cyberbezpieczeństwa, Tobie pozostawiając samą przyjemność czytania. Cóż za wygoda!
Najważniejsze nowinki ze świata e-commerce, trendy oraz technologiczne aspekty tej branży. Będziemy łącznikiem filtrującym dla Was najważniejsze informacje mogące mieć wpływ na kierunek i rozwój firmy. Technologia ma ogromny impakt na rynek e-commerce, dlatego postaramy się za nią nadążyć.
Najważniejsze cyberzagrożenia z Polski i ze świata, ciekawe statystyki oraz wciągające artykuły, które wprowadzą Cię w tematykę CyberSec. To tak na początek. Newsletter ma być odpowiedzią na Twoje potrzeby, więc jego rozwój zależy również od Ciebie. Dla nas ważne jest, żeby zawartość tego newslettera była dla Ciebie istotna z perspektywy biznesowej.
Lekka formuła, którą dobrze się czyta. Czasem z poczuciem humoru. Wychodzimy z założenia, że nie subskrybujesz nas dlatego, że źle sypiasz, więc za cel obraliśmy sobie przedstawienie Ci ważnych informacji w sposób ciekawy i nieprzeładowany. Nie kierujemy się kiepsko skrywanymi ambicjami sprzedania Ci czegoś – jeśli zdecydujemy się polecić Ci nasze usługi, zrobimy to wprost.