Pytania i odpowiedzi

FAQ

Jak wygląda współpraca z Centurią?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy z nami. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc i w jaki sposób pracujemy z naszymi Klientami. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami.

Co otrzymam w ramach współpracy z Centurią?

Wybierając wsparcie ze strony ekspertów Centurii stawiasz na wsparcie i pomoc doświadczonych specjalistów, którzy staną się częścią Twojego zespołu. Nacisk na relacje i komunikację przy realizacji projektów pozwala na wypracowanie wspólnych planów rozwiązań, które przyniosą stabilność działania  oraz bezpieczny wzrost dla Twojego e-commerce. 

Na czym polega specjalizacja Centurii w branży e-commerce?

Centuria specjalizując się w IT dla e-commerce zapewnia swoim klientom stabilne i bezpieczne warunki do funkcjonowania i rozwoju. Nasz zespół staje się Twoim Partnerem od zadań specjalnych z zakresu IT. Oferujemy Ci nie tylko najnowszą technologię i wysoką jakość świadczonych usług, ale również poczucie bezpieczeństwa, kontroli i porządku.  

Jakie rozwiązania przyjmuje Centuria na wypadek awarii serwerowni?

Gdyby doszło do awarii serwerowni jako nasz klient nadal zachowujesz dostęp do swoich danych, dzięki polityce kopii zapasowych.  

Zgodnie z nią wszystkim naszym klientom rekomendujemy i oferujemy wielopoziomowe możliwości tworzenia kopii zapasowych, włącznie z kopiami live w wielu centrach danych. Wybór w jak dalekim zakresie klient chce wdrożyć zabezpieczenia pozostaje zależny od jego decyzji biznesowych. Technicznie jesteśmy w stanie zapewnić odporność na awarię 2 lub więcej niezależnych centrów danych. 

Jak cena oferowanych usług przekłada się na ich jakość?

Centuria zawsze rekomenduje rozwiązania precyzyjnie dopasowane do potrzeb klienta. Oprócz zrównoważonej oferty staramy się także wskazywać klientom rozwiązania technologiczne i scenariusze wychodzące poza optymalny zakres oferty. Współpracujemy ze sprawdzonymi i znanymi markami dostawców sprzętu i usług z obszaru szeroko pojętej infrastruktury serwerowej oraz sieciowej.  

Czy Centuria zapewnia wsparcie przy skalowaniu mojego biznesu?

Nasz zespół specjalistów przygotuję Cię na wzrost. Niezależnie, czy zaczynasz skalować niewielki e-commerce, czy działasz już w ramach dużego e-sklepu pomożemy Ci rozwijać Twój biznes bez obaw o bezpieczeństwo i stabilność infrastruktury. Rozumiemy biznes i potrafimy przełożyć go na język technologii.  

Jak wygląda proces komunikacji klienta z supportem?

Posiadamy techniczny zespół First Line Support, który pracuje w trybie 24/7 przez 365 dni w roku. Do jego zadań należy stały monitoring i podejmowanie szybkich reakcji na wszelkie zgłoszenia i awarie. Dodatkowo Centuria posiada 2 i 3 linię wsparcia, składającą się z doświadczonych administratorów systemów Linux i Windows.  Z naszymi klientami komunikujemy się poprzez system zgłoszeniowy JIRA, zespół First Line Support jest także dostępny pod telefonem w trybie 24/7.  

Jak długo oczekuje się na realizacje rozwiązania wobec zgłoszonego problemu?

Czas podjęcia zgłoszeń określony jest w SLA umowy z klientem.  

Standardowo Centuria posiada 3 tryby obsługi zgłoszeń:  

  1. Tryb standardowy – zgłoszenia realizowane w godz. 9.00 – 17.00 zgodnie z kolejką zgłoszeń 
  1. Tryb Pilny (24/7) – dodatkowo płatny, zgłoszenie realizowane jest poza kolejką zgłoszeń 
  1. Awaria (24/7) – zgłoszenie realizowane jest ponad kolejką zgłoszeń standardowych oraz pilnych.