Support 24/7: +48 61 646 07 77
To głównie na barkach
W 2023 roku postanowiliśmy treści rozszerzyć o sprawdzone rady oraz metody do wykorzystania podczas planowania części digital marketingowej.
W pierwszej części publikacji znajdziesz między innymi zbiór wskazówek, które pozwolą Ci uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas planowania kampanii Black Friday. Przeczytasz o wpływie braku porozumienia pomiędzy działem technicznym a działem marketingu. Poznasz również wpływ influencerów na serwisy e-commerce.
W drugiej części głos zabierają e-commerce managerowie, których poprosiliśmy o kilka porad związanych z przygotowaniem się do Black Friday od strony biznesowej. Bierzemy na warsztat również kwestie wydajności, czyli szybkości ładowania się strony sklepu. Pokazujemy także, na czym polega skalowanie infrastruktury przed Black Friday i jak się do niego przygotować. Ponadto, kilka sprawdzonych porad z dziedziny digital marketingu.
Część trzecia to ponad 20 praktycznych rad dla e-commerce managerów. Przedstawiamy listę niezbędnych czynności, które należy wykonać, aby w pełni przygotować się do Black Friday.
W ostatniej części zdradzamy, jak podchodzimy w Centurii do kwestii przygotowań do Black Friday. A na sam koniec podpowiadamy, jak wykorzystać ruch z Black Friday w przyszłych działaniach w sklepie internetowym.
Nawet najlepiej przygotowana kampania z okazji Black Friday może okazać się porażką, jeśli Twój sklep nie wytrzyma nagłego obciążenia.
W naszym e-booku skupiliśmy się na kwestii przygotowania infrastruktury sklepu internetowego do rekordowego wzrostu ruchu.
Dlatego do tworzenia jego treści zaprosiliśmy 24 specjalistów z branży IT oraz e-commerce.
Z nami zdążysz na czas!
Zadbasz o swoje transkacje
Strategicznie podejdziesz do święta handlu
Wykorzystasz gotowe pomysły
Przygotujesz się na zwiększony ruch
Twój e-commerce odniesie sukces!