Optymalizacja prędkości, wydajności i dostępności sklepu

Wydajność i dostępność sklepu internetowego to podstawa. Wykonamy drobiazgowy audyt. Znajdziemy miejsca wymagające optymalizacji. Zwiększymy konwersję w Twoim w sklepie. 

Optymalizacja performance Twojego sklepu

Mamy kilkanaście lat doświadczenia w hostingu największych biznesów e-commerce na rynku. Wskazujemy i wprowadzamy zmiany konfiguracyjne, które zwiększają wydajność i pozwalają na przeskalowanie biznesu.

Oprócz audytu dotyczącego performance sklepu możemy zająć się zagadnieniami takimi jak Disaster Recovery Plan, kwestiami powiązanymi z Security lub Compliance.

Zebranie wymagań

Ustalenie zakresu audytu

Przeprowadzenie audytu

Raport z audytu

Optymalizacja wydajności sklepu to:

Analiza stacku technologicznego

Niezależnie od frameworku, na którym oparty jest sklep internetowy, możemy dokonać analizy i wskazać usprawnienia na poziomie konfiguracyjnym poszczególnych usług, które stanowią podstawę frameworka. Jesteśmy specjalistami od Magento, ale mamy również doświadczenie w analizie wydajności innych aplikacji (PrestaShop,Shopware). 

Skalowanie usług

Sprawne działanie sklepu to ogromne wyzwanie, szczególnie gdy biznes dociera do coraz większej liczby klientów. Technologia musi nadążać za biznesem. Audyt przeprowadzony w momencie intensywnego rozwoju sklepu może zapobiec powstaniu luki technologicznej, której pominięcie mogłoby mieć niekorzystne konsekwencje w przyszłości.

Stack technologiczny

Sprawdź jakich narzędzi między innymi używamy w codziennej pracy do optymalizacji performance sklepu.

Optymalizacja prędkości Magento: dlaczego warto?

Wykorzystaj doświadczenie naszego zespołu w konfigurowaniu i optymalizacji usług, od których zależy działanie Twojego biznesu e-commerce.

Dobierzemy i zoptymalizujemy konfigurację usług wchodzących w skład ekosystemu Twojego biznesu e-commerce. Wykonamy to zadanie niezależnie od wielkości i stopnia złożoności tego systemu.

Doświadczenie z naprawdę dużymi projektami 

Perfekcyjna znajomość technologii 

Różnorodność frameworków

Audyt sklepu internetowego: najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda przebieg usługi audytu? 

Pierwszym etapem jest rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta związanych z audytem. Kolejny krok to sporządzenie zakresu prac oraz ich wycena (ryczałt lub time & material – do ustalenia indywidualnie). Następnie uzyskujemy dostępy do środowisk, przeprowadzamy audyt zgodnie z ustaleniami i spisujemy lub od razu wdrażamy nasze rekomendacje dotyczące sugerowanych zmian.

Co otrzymam w ramach współpracy z Centurią w zakresie usługi audytu?

Po zapoznaniu się ze środowiskiem i zależnościami pomiędzy wszystkimi komponentami weryfikujemy konfiguracje, ustawienia oraz wersje usług zainstalowanych na serwerze. Następnie spisujemy rekomendacje oparte na doświadczeniu i wiedzy eksperckiej z zakresu utrzymania największych podmiotów e-commerce w Polsce.

Czy Centuria poradzi sobie z audytem złożonego ekosystemu?

Tak, mamy bogate doświadczenie w tym zakresie: od ekosystemów opartych na kilkudziesięciu serwerach dedykowanych, przez środowiska hybrydowe łączące usługi chmury publicznej i serwerów dedykowanych, aż po dedykowane usługi chmurowe powiązane z różnymi systemami zewnętrznymi typu ERP, PIM.  

Umów darmową konsultację!