Zarząd spółki pod firmą CENTURIA S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Sarmacka 11, 61-616 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS: 0000999492 (sad rejestrowy: Sad Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), posiadająca numer NIP: 9721184489 oraz numer REGON: 300882746, kapitał zakładowy w kwocie: 555.555,50 zł (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt pięć 00/100); („Spółka Przejmująca”) zawiadamia o zamiarze połączenia ze spółką pod firmą ADMINOTAUR Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Wygrana 9/4, 30-311 Kraków), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS: 0000542836 (sad rejestrowy: Sąd Rejonowy Kraków Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), posiadająca numer NIP: 6751513915 oraz numer REGON: 360779875, kapitał zakładowy w kwocie: 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100); („Spółka Przejmowana”). Więcej informacji tutaj…
Support 24/7: +48 61 646 07 77
Dla specjalistów, managerów e-commerce i marketingu pracujących nad sukcesami sklepów internetowych
To głównie na barkach
W 2023 roku postanowiliśmy treści rozszerzyć o sprawdzone rady oraz metody do wykorzystania podczas planowania części digital marketingowej.
W pierwszej części publikacji znajdziesz między innymi zbiór wskazówek, które pozwolą Ci uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas planowania kampanii Black Friday. Przeczytasz o wpływie braku porozumienia pomiędzy działem technicznym a działem marketingu. Poznasz również wpływ influencerów na serwisy e-commerce.
W drugiej części głos zabierają e-commerce managerowie, których poprosiliśmy o kilka porad związanych z przygotowaniem się do Black Friday od strony biznesowej. Bierzemy na warsztat również kwestie wydajności, czyli szybkości ładowania się strony sklepu. Pokazujemy także, na czym polega skalowanie infrastruktury przed Black Friday i jak się do niego przygotować. Ponadto, kilka sprawdzonych porad z dziedziny digital marketingu.
Część trzecia to ponad 20 praktycznych rad dla e-commerce managerów. Przedstawiamy listę niezbędnych czynności, które należy wykonać, aby w pełni przygotować się do Black Friday.
W ostatniej części zdradzamy, jak podchodzimy w Centurii do kwestii przygotowań do Black Friday. A na sam koniec podpowiadamy, jak wykorzystać ruch z Black Friday w przyszłych działaniach w sklepie internetowym.
Skupienie się na technicznych aspektach przygotowań do Black Friday.
Nawet najlepiej przygotowana kampania z okazji Black Friday może okazać się porażką, jeśli Twój sklep nie wytrzyma nagłego obciążenia.
W naszym e-booku skupiliśmy się na kwestii przygotowania infrastruktury sklepu internetowego do rekordowego wzrostu ruchu.
Dlatego do tworzenia jego treści zaprosiliśmy 24 specjalistów z branży IT oraz e-commerce.
Z nami zdążysz na czas!
Zadbasz o swoje transkacje
Strategicznie podejdziesz do święta handlu
Wykorzystasz gotowe pomysły
Przygotujesz się na zwiększony ruch
Twój e-commerce odniesie sukces!